Slovenija
2 ogledov

Kaj lahko še pred dopustom storite za svoje podjetje

Intrix Intrix
V tem mesecu je marsikdo tudi med službenim časom z mislimi že na plaži. Žal pa takšno sanjarjenje pogosto greni stres, ki ga povzroča hektičen in negotov podjetniški vsakdanjik. Kako lepo bi bilo, če bi po dopustu posel tekel lažje, bolj pregledno in z manj napora, kajne?

Če ga še ne uporabljate, je uvedba sistema za CRM najboljše, kar lahko ta hip storite za svoje podjetje, saj vam omogoča, da:

1. Uredite svoje baze strank 
Natančen pregled strank, kupcev in vseh kontaktnih oseb na enem mestu bo prihranil čas vam in vašim sodelavcem.

2. Izkoristite prodajne priložnosti
Z učinkovitim spremljanjem in zaključevanjem prodajnih priložnosti boste povečali število uspešno pridobljenih poslov.

3. Sprejemate prave odločitve
Odlična poročila v vsakem trenutku vam bodo omogočala natančen pregled stanja in najboljšo podporo odločanju.

Pa je to izvedljivo še pred vašim dopustom?

Z drugimi besedami: ali lahko sistem CRM uvedemo v enem mesecu?
Odgovor je da. Na čas, ki je potreben za uvedbo, vpliva več dejavnikov, predvsem velikost vašega podjetja, kompleksnost procesov in pripravljenost zaposlenih na sprejemanje novosti. Vsekakor pa je dobro imeti v mislih, da se uvedba sistema CRM z začetkom uporabe ne konča, ampak se lahko z razvojem podjetja ves čas dopolnjuje. Zato je dobro, da izberete CRM sistem, ki se lahko brez težav prilagaja posebnostim vašega podjetja.

Kako se lotiti uvedbe?

Pred začetkom uvedbe si je dobro postaviti jasne cilje – nekaj primerov:

• organizirana baza strank (manj časa za iskanje podatkov in pripravo trženjskih akcij),

• natančno vodenje prodajnih priložnosti (boljša realizacija prejetih povpraševanj),

• vodenje prodajnih aktivnosti skozi sistem CRM (boljša organizacija, manj stresa, natančen pregled zgodovine stranke, natančen pregled nad načrtovanimi/opravljenimi aktivnostmi).

Kako uvedba poteka v praksi?

1. Običajno se vse začne s 30-dnevnim brezplačnim preizkusom Intrixa. V tem koraku se vam pripravi vaš lasten CRM sistem v oblaku, k uporabi pa lahko povabite tudi svoje sodelavce. Registrirajte se na tej povezavi.

2. Za lažji občutek glede delovanja običajno svetujemo ogled uvajalnega seminarja za delo s sistemom Intrix CRM. Prijavite se lahko na naslednji razpisan termin, kjer boste lahko tudi zastavljali vprašanja, ali pa si preprosto ogledate posnetek preteklega uvajalnega seminarja.

3. Ob začetku dela pogosto uredimo tudi prilagoditve sistema vašim specifikam. Pri manjših podjetjih je teh sprememb manj in jih tudi hitro uredimo. Tako lahko na primer prilagodimo vaš šifrant prodajnih programov, skrijemo nepotrebne zavihke ali pa dodamo novo vnosno polje za evidenco plačilnih pogojev. V tem primeru svetujemo, da nas kontaktirate in skupaj najdemo ustrezne rešitve.

4. Uvozimo podatke o vaših strankah in potencialnih strankah. Če podatke vodite v zvezku, vam ne preostane drugega kot začetek gradnje baze enega podjetja za drugim. Če pa so vaši podatki že v preglednicah, je postopek lažji, saj Intrix CRM omogoča uvoz podatkov. Pri tem vam bomo pomagali, da bodo temelji sistema ustrezno pripravljeni

5. Začetek uporabe. Če boste uvedbi posvetili dovolj svojega časa, bo to lahko že en mesec od odločitve za uporabo.

Intrix CRM lahko kadarkoli brezplačno preizkusite. Spoznajte ga tu.