"Sredstva Norveškega finančnega mehanizma in Finančnega mehanizma EGP v višini 50 tisoč evrov so nam omogočila, da smo v romskem naselju Brezje vzpostavili dnevni center za otroke in organizirali šolo za romske starše, kjer je na petih srečanjih na temo zdravstvene preventive in nasilja v družini sodelovalo 20 mam in babic," pojasnjuje Andreja Luštek, koordinatorka programov na društvu za razvijanje prostovoljnega dela (DPRD). Opravili so tudi 210 ur individualnega svetovanja na domu ter izdali priročnik za delo z romskimi otroki.
Nina StojakovičMnogi so imeli težave že z držanjem pisala, danes pa samostojno ustvarjajo. Vse, kar potrebujejo, je ogromno spodbude in pohvale.
Razlik ni malo
Namen projekta je vsakodnevno izvajanje različnih dejavnosti, ki otrokom med drugim omogočajo lažje in bolj kakovostno vključevanje v družbo in šolski sistem. Nina Stojakovič, pedagoginja in sociologinja, pravi, da je napredek opazen predvsem pri poznavanju jezika in vedenjskih navadah, se pa kažejo tudi velike razlike: "Zgodi se, da je šestletni otrok na enaki stopnji kot desetletnik." Dodaja, da so morali otroke sprva zelo motivirati za učenje in delo. "Zdaj pa je večina otrok, tudi tistih, ki so bili na začetku težko eno minuto pri miru, sposobnih reševati naloge tudi več kot uro."