Slovenija
7 ogledov

Ko operater zaračuna več

Za posamezno dohodno sporočilo v omenjenem SMS klubu so potrošniki odšteli 2,49 Žurnal24 main
Če menite, da vam vaš mobilni operater zaračunava previsok znesek, lahko v pisni obliki naročite izpisek pogovorov za zadnje tri mesece.
Nekateri uporabniki mobilnih storitev sumijo, da jim operater zaračunava več storitev, kot jih dejansko opravijo. Pogledali smo, kako to preveriti. Od operaterja lahko zahtevate brezplačen izpisek, na katerem je zabeležen vaš odhodni promet – pogovori, kratka in slikovna sporočila ter prenos podatkov.

Pri vseh vprašanih operaterjih je izpisek o prometu brezplačen. Pri Debitelu pa je izpisek brezplačen le za zadnja dva meseca, za tretji pa stane 4,50 evra.

Kdo ga lahko naroči
"Izpis pogovorov lahko naroči naročnik (predplačniki nimajo te možnosti) telefonske številke, ne pa uporabnik, sorodnik ali prijatelj," pravijo pri Debitelu. Enaka politika velja tudi pri Mobitelu in T-2, medtem ko Si.mobil izpis samodejno pošlje naročniku že z računom po pošti ali v elektronski obliki. Pri Mobitelu še pojasnjujejo, da če bi na primer uporabnik službenega telefona naročil izpisek, bi tega prejel naročnik, to je pooblaščena oseba pravne osebe.

Kako ga naročim
"Naročnik izpolni ustrezen obrazec, ki je na voljo na spletu in v poslovalnicah, ter ga preda v obdelavo," pravijo pri Mobitelu. Pri omenjenem operaterju ga je možno naročiti za zadnje tri obračunske mesece, naročnik pa ga prejme nekaj dni po koncu obračunskega obdobja. Debitel naročnikom izpisek posreduje v treh dneh od prejema naročila. Pri večini operaterjev pa velja, da če izpis naročite pisno, ga prejmete v tiskani obliki.

Po izpis na splet
Večina operaterjev ponuja tudi elektronski vpogled (Monitor, Si.asistent, Debinet) v promet na naročnikovi telefonski številki, a se je za to treba registrirati. Pri Si.mobilu tako omogočajo vpogled v promet za zadnjih 12 mesecev. Tušmobil elektronskega izpisa še ne ponuja, a ga bo v kratkem, so povedali v podjetju.

Reklamacije
Če na izpisku ugotovite nepravilnosti, lahko podate reklamacijo. A pri večini operaterjev poudarjajo, da lahko račun reklamirate v 15 dneh od prejetja. Le pri Si.mobilu in Debitelu so dejali, da to lahko storite tudi po preteku roka. Pri zadnjem so še opozorili, da reklamacija ne zadrži plačila računa, zato ga je treba poravnati, tudi ko gre za nepravilnosti.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.