Slovenija > Komentarji in kolumne
43 ogledov

Prvo znamenje krize med potrošniki

Milena Kalacun Lapajne, odgovorna urednica portala www.zurnal24.si Žurnal24 main
Decembrski popusti zadovoljili najzapravljivejše, januarja slabša prodaja.

Za zimske razprodaje je iz leta v leto manj zanimanja. Trgovci bodo polne police kljub do 50 odstotkov nižjim cenam težko izpraznili. Tekstilci so finančno krizo občutili že pred letom dni, saj je prodaja oblačil med letom v povprečju padla za petnajst odstotkov. Ljudje vedno bolj skrbno načrtujejo nakupe, zato prevelike gneče dopoldne v trgovinah ni mogoče opaziti. Tudi dopusti na dan razprodaj že dolgo niso več aktualni.

Nasvet
Ne glede na prihajajočo krizo je pametno razmisliti, kaj se izplača kupiti. Nekatere trgovine se razprodaj lotijo spontano in znižajo vse takoj, medtem ko druge razprodaje izkoristijo za prodajo zelo starih izdelkov in oblačil preteklih kolekcij, ki že zdavnaj niso več trendovske. Pogosto se januarja na policah znajdejo tudi poletni kosi oblačil v XXL-številkah, tega pa zagotovo ne potrebujete zdaj oziroma boste imeli priložnost za takšen nakup pri poletnih razprodajah. Ne glede na trgovino ali namen nakupa si vzemite malce več časa za premislek o nakupu in ne pozabite na pravila pri vračilih blaga, če doma vseeno ugotovite, da vas je prehitro prevzela želja po nakupu.

Trgovine se med seboj zelo razlikujejo po povračilu zaradi napake na kupljenem oblačilu in vračilu, ker si je kupec premislil in mu izdelek ni všeč. Še vedno pa je opaziti veliko zavajajočega oglaševanja. Na izdelku morate videti prvotno ceno in znižano ceno. Kriza ima pri razprodajah lahko tudi pozitivne učinke, saj vas odvrne od nespametnih nakupov, pa še omare vam bodo hvaležne.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.