Prometni strokovnjak Andrej Čufer je prometnemu ministru Radovanu Žerjavu pred dobrim mesecem napisal takšno pismo: "V imenu vseh, ki se ta trenutek vozijo skozi potencialno smrtno nevaren predor, ki je bil danes spet odprt za promet. Ni strokovnjaka ali naprave, ki lahko pregleda ali zagotovi oprijem protipožarnega ometa, kajti gre za kemično-fizikalen proces in za številne vplive, ki lahko dinamiko pospešijo do te mere, da predor ne bo dočakal konca turistične sezone in morda načrtovane sanacije. Zato zahtevam takojšnjo zaporo predora do sanacije, ker z denarjem Slovencev niste upravičeni igrati tunelske rulete."
Kockar.
Minister ga ni poslušal. Kockal je z življenji desettisočev voznikov, ki smo od
takrat peljali skozi šentviški predor. Imel je srečo: pomislimo samo, kaj bi se zgodilo, če bi omet
padel na vozilo sredi prometne konice in ne sredi noči. Kaj če bi voznik vozil malce prehitro? Kaj
če bi bil manj priseben? Ponovitev tragedije na južni ljubljanski obvoznici, ki je odnesla
prejšnjega prometnega ministra Božiča.
Minister Žerjav si je zapravil kapital, ki si ga je pridobil z nekaterimi všečnimi potezami. Otepalo se mu bo na volitvah. Lahko pa napravi dve koristni potezi. Takoj zamenja Darsovega direktorja Tomislava Nemca. In z zakonom oblikuje črni seznam podjetij, ki delajo tako zanič, da javni naročniki z njimi ne smejo sklepati pogodb. Na prvem mestu takšnih podjetij mora biti SCT.