Reprezentativni sindikati železnic, ki so za 4. november napovedali opozorilno stavko, si očitno želijo, da organiziranost Slovenskih železnic ostane takšna, kot je, meni predsednik nadzornikov Andrej Godec. "Vendar monopola enega prevoznika v slovenskem železniškem prostoru ni več in spremembe bodo potrebne," dodaja.
Razlog za stavko vidi tudi v začetku razčiščevanja in odkrivanja nepravilnosti in neučinkovitosti Slovenskih železnic pri nekaterih projektih.
S sindikati se strinja le v tistem delu, kjer navajajo, da so razmere na področju tovornega prometa zelo težke, da so transportni prihodki daleč pod načrtovanimi in da je izguba ogromna.
Do dogovora med sindikati in generalnim direktorjem družbe iz junija letos so nadzorniki skeptični. "Predstavniki kapitala v nadzornem svetu smo ocenili, da dogovor vsebuje elemente, ki ne morejo biti stvar dveh strank, temveč lastnika, in ki lahko povzročajo težave ter posledično tudi stroške," pravi Godec.
Opozorilna stavka šestih reprezentativnih sindikatov na Slovenskih železnicah je napovedana za 4. november med 10. in 11. uro. Vlaki, ki imajo predvidene prihode med 10. in 11. uro, bodo vozili z maksimalno eno uro zamude.
12
ogledov
Konec monopola
Stavka na slovenskih železnicah je nepotrebna, ocenjuje predsednik nadzornega sveta železnic Andrej Godec. Vztrajanje pri statusu quo, kot ga zahtevajo sindikati, ni več možno.