Slovenija
15 ogledov

Kriza zbija cene

Kriza je tudi Mercator, ki ga vodi Žiga Debeljak, prisilila k znižanju cen. Žurnal24 main
Nekateri trgovci so cene zamrznili, najboljši sosed pa je nekatere izdelke pocenil. Tudi za več kot 30 odstotkov.

V košarici pocenitev je 2800 izdelkov, najboljši sosed pa zavrača, da je njihova akcija odgovor na Sparove blokirane cene 2000 izdelkov. Odgovor utemeljujejo z dejstvom, da je v pripravo tovrstne akcije treba vložiti precej časa.

Nižje marže
Na seznamu se bodo poleg Mercatorjeve znašle tudi dobro prodajane blagovne znamke drugih proizvajalcev (Gavrilovič, Perutnina Ptuj, Paloma, Barilla in drugi). Pri najboljšem sosedu dodajajo, da se bodo cene spreminjale dinamično, kar pomeni, da bodo nenehno uravnavali njihovo konkurenčnost. "Zagotovo pa spremembe cen ne bodo dnevne," so še povedali. Sicer pa načrtujejo, da bodo letos v znižanje cen in marž pri nas investirali približno osem milijonov evrov, denar pa bodo zagotovili iz notranjih rezerv.

Konkurenčna košarica
"Ne gre za primerjavo cen posameznih izdelkov med trgovci, ampak smo omogočili cenovno konkurenčnost tedenske košarice izdelkov, ki predstavlja glavnino nakupov," povedo o svoji akciji pri Mercatorju. Pri Sparu Slovenija, avtorju akcije blokiranih cen, pravijo, da se za takšno številno nižanje cen ne odločajo naenkrat, ker cene nižajo sproti. Odziva Tuša na omenjeni korak najboljšega soseda do konca redakcije nismo prejeli.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.