V košarici pocenitev je 2800 izdelkov, najboljši sosed pa zavrača, da je njihova akcija odgovor na
Sparove blokirane cene 2000 izdelkov. Odgovor utemeljujejo z dejstvom, da je v pripravo tovrstne
akcije treba vložiti precej časa.
Nižje marže
Na seznamu se bodo poleg Mercatorjeve znašle tudi dobro prodajane blagovne znamke drugih
proizvajalcev (Gavrilovič, Perutnina Ptuj, Paloma, Barilla in drugi). Pri najboljšem sosedu
dodajajo, da se bodo cene spreminjale dinamično, kar pomeni, da bodo nenehno uravnavali njihovo
konkurenčnost.
"Zagotovo pa spremembe cen ne bodo dnevne," so še povedali. Sicer pa načrtujejo, da bodo
letos v znižanje cen in marž pri nas investirali približno osem milijonov evrov, denar pa bodo
zagotovili iz notranjih rezerv.
Konkurenčna košarica
"Ne gre za primerjavo cen posameznih izdelkov med trgovci, ampak smo omogočili cenovno
konkurenčnost tedenske košarice izdelkov, ki predstavlja glavnino nakupov," povedo o svoji
akciji pri Mercatorju. Pri Sparu Slovenija, avtorju akcije blokiranih cen, pravijo, da se za takšno
številno nižanje cen ne odločajo naenkrat, ker cene nižajo sproti. Odziva Tuša na omenjeni korak
najboljšega soseda do konca redakcije nismo prejeli.
15
ogledov
Kriza zbija cene
Nekateri trgovci so cene zamrznili, najboljši sosed pa je nekatere izdelke pocenil. Tudi za več kot 30 odstotkov.