Občani Mirne Peči so jezni, ker mirnopeško prometnico le krpajo, namesto da bi jo v celoti prenovili. Zato že zbirajo podpise za peticijo.
Še eno leto
|
|
Eno leto po dokončanju avtoceste naj bi zgradili povezovalno cesto na zdajšnjo H1. |
Nevarna za šolarje
V peticiji so pod svojo zahtevo po celoviti ureditvi – preplastitvi omenjene ceste – zapisali, da je ta nevarna za vse udeležence v prometu, posredno pa so ogroženi tisti, ki živijo na vplivnem območju ceste, še posebno šoloobvezni otroci, ki nimajo zagotovljene varne šolske poti, kolesarji in pešci.
Prenova ni predvidena |
|
Na Drsc smo naslovili vprašanje, kdaj nameravajo obnoviti regionalno cesto Trebnje–Novo mesto skozi Mirno Peč. Odgovorili so nam, da letos in prihodnje leto del na tej cesti ne načrtujejo. "Omenjena cesta se vzdržuje v skladu z načrtom rednega vzdrževanja cest, torej s krpanjem, manjšimi popravili in podobno, s čimer se zagotavlja normalna prevoznost ceste," so zapisali v odgovoru. Dodali so, da tega, kdaj bo cesta uvrščena v razvojni program, za zdaj še ni mogoče napovedati. |
Kriv tudi kamnolom
Cesta je v tako slabem stanju predvsem zaradi težkih tovornjakov, ki vozijo iz kamnoloma Vrhpeč, saj ni bila zgrajena za takšne pritiske, je povedal Zvone Lah, župan Mirne Peči. "Eno leto po dokončanju avtoceste naj bi zgradili povezovalno cesto iz kamnoloma na zdajšnjo hitro cesto H1, mimo vasi Jezero, potem tega težkega prometa skozi Mirno Peč ne bo več," pojasnjuje Lah.
Po novem občinskem prostorskem načrtu naj bi cesta Trebnje–Novo mesto na odseku od Ponikev do Mirne Peči postala lokalna, zato se, kot sta povedala Muhič in Lah, trudijo, da jo bo država, preden jo prevzamejo, vsaj dobro obnovila. Po Lahovih besedah naj bi z Drsc že potekali pogovori o prenovi odseka od Mirne Peči do Novega mesta, kjer naj bi zgradili tudi državno kolesarsko stezo.