Tokrat bo švedski velikan sodeloval z oblikovalcem Jimmyjem Choojem. Po preteklih izkušnjah, ko so s H&M sodelovali Madonna, Roberto Cavalli, Karl Lagerfeld, so spoznali, da ob takih ponudbah nakupovalna mrzlica doseže svoj vrhunec.
Zato so tokrat še posebej pozorni in pripravljajo poseben nakupovalni režim. Na varno nakupovanje morajo biti toliko bolj pozorni, ker bodo izdelki znamke Jimmy Choo na voljo v le eni izmed slovenskih prodajaln.
prodajalka iz mariborskega H&M-aKultura nakupovanja je na psu. Vedno huje je. Nihče nima več nobene srčnosti.
V ljubljanskem BTC-ju bodo tako od 8. do 10. ure veljala posebna pravila. Prvih 160 strank, ki bodo čakale v vrsti, bo dobilo posebno zapestnico: na njej bo zapisan časovni okvir, v katerem jim bo dovoljeno nakupovati na določenem območju. Zapestnice bodo potrebne samo za nakup ženskih čevljev, torbic in modnih dodatkov. Tiste stranke, ki bodo želele kupovati kose iz moške kolekcije ali ženska oblačila s podpisom znamke Jimmy Choo, ne bodo potrebovale zapestnice.
Posebna omejitev bo veljala tudi glede izbire oblačil. Tako boste lahko izbrali le en določen izdelek, v eni velikosti. Ne boste mogli kupiti več enakih kosov oblačil, obutve ali modnih dodatkov.