Slovenija
40 ogledov

Kupujem slovensko, rešujem slovenstvo

Predsednik zbornice in predsednik uprave Žita Iztok Bricl je poudaril, da sloven Žurnal24 main
Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij ter slovenska podjetja bodo začeli nacionalno kampanjo Kupujem slovensko, s katero želijo povečati kupovanje živil slovenskih proizvajalcev.

Kot je povedala direktorica zbornice kmetijskih in živilskih podjetij Tatjana Zagorc, želijo z akcijo potrošnike opozoriti na pozitivne učinke ob potrošnji slovenskih izdelkov. Kampanja Kupujem slovensko po njenem mnenju prinaša spodbudo, da, kadar lahko, izberemo živila slovenskih proizvajalcev. S kampanjo pa njeni snovalci ne pozivajo k izogibanju tujim izdelkom, ampak želijo potrošnike spomniti, da s kupovanjem slovenskih izdelkov oblikujemo tok, ki zagotavlja delovna mesta v slovenskem kmetijstvu in živilstvu ter ustvarja socialno varnost.

Tri odstotke slovenskega BDP
Predsednik zbornice in predsednik uprave Žita Iztok Bricl je ob tem dejal, da so slovenski živilci uspešno prebrodili izgubo trgov nekdanje Jugoslavije in se tudi uspešno prilagodili vstopu Slovenije v EU. Kljub temu pa so močno vezani na slovenski trg; tako kot na primer italijanski, na katerem približno 80 odstotkov kmetijsko-živilskih izdelkov prodajo doma. Bricl je še dodal, da slovenska živilska podjetja zaposlujejo 17 tisoč delavcev, k skupnemu bruto domačemu proizvodu Slovenije pa prispevajo tri odstotke.

Podpredsednica zbornice Aleša Kandus je opozorila na manjšo prodajo slovenskih kmetijsko-živilskih izdelkov v prvih mesecih letos in večji obseg nakupov tujih izdelkov, predvsem v diskontnih trgovinah. Kot je dejala Kandusova, ki je predsednica uprave ljubljanske družbe Medex, naj bi z nakupi v diskontih dosegli že desetino vseh nakupov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.