Slovenija
17 ogledov

Mirnska dolina znova bosa

Tod bo po vsej verjetnosti tekla trasa tretje razvojne osi. Žurnal24 main
Ministrstvo za okolje in prostor je za zaprtimi vrati predstavilo sredinski del razvojne osi, ki bo potekala med avtocestama Ljubljana–Maribor in Ljubljana–Zagreb.

Hitra cesta naj bi stekla po zahodnem delu Celja, mimo Lopate, po dolini Savinje, za Laškim je predviden predor, nato nadaljuje pot do Zidanega Mosta, kjer je predviden najdaljši predor. Cesta naj bi nato peljala mimo Radeč po dolini Save, se preusmerila za Mrtovec, se nato spet približala Savi, obšla Boštanj, se na Radni odmaknila od Save in stekla po predoru pod Poganko proti Zavratcu, od tam pa zahodno od Rake do priključka Smednik. Občine, ki jih zadeva ta del hitre ceste, bodo imele 30 dni časa, da se opredelijo do te možnosti in podajo svoja stališča.

Mirnska dolina brez ceste
Kot pravi podžupan Srečko Ocvirk, so se Sevničani zavzemali za potek ceste čim bližje Sevnici, ki  bi omogočil hitrejše povezave s Krškim, Celjem in Ljubljano, enak sklep je sprejel tudi občinski svet. Ta različica to delno upošteva, so pa odrezani od hitre ceste drugi v Mirnski dolini, ki ima že tako slabo prometno infrastrukturo. Predlagana možnost namreč ne predvideva razcepa hitre ceste pri Radečah, ki bi kraje v Mirnski dolini povezal z avtocesto v Trebnjem. Župana občin Trebnje in Mokronog - Trebelno sta zato že izrazila svoje nezadovoljstvo s potekom predlagane trase.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.