Hitra cesta naj bi stekla po zahodnem delu Celja, mimo Lopate, po dolini Savinje, za Laškim je
predviden predor, nato nadaljuje pot do Zidanega Mosta, kjer je predviden najdaljši predor. Cesta
naj bi nato peljala mimo Radeč po dolini Save, se preusmerila za Mrtovec, se nato spet približala
Savi, obšla Boštanj, se na Radni odmaknila od Save in stekla po predoru pod Poganko proti Zavratcu,
od tam pa zahodno od Rake do priključka Smednik. Občine, ki jih zadeva ta del hitre ceste, bodo
imele 30 dni časa, da se opredelijo do te možnosti in podajo svoja stališča.
Mirnska dolina brez ceste
Kot pravi podžupan
Srečko Ocvirk, so se Sevničani zavzemali za potek ceste čim bližje Sevnici,
ki bi omogočil hitrejše povezave s Krškim, Celjem in Ljubljano, enak sklep je sprejel tudi
občinski svet. Ta različica to delno upošteva, so pa odrezani od hitre ceste drugi v Mirnski
dolini, ki ima že tako slabo prometno infrastrukturo. Predlagana možnost namreč ne predvideva
razcepa hitre ceste pri Radečah, ki bi kraje v Mirnski dolini povezal z avtocesto v Trebnjem.
Župana občin Trebnje in Mokronog - Trebelno sta zato že izrazila svoje nezadovoljstvo s potekom
predlagane trase.
17
ogledov
Mirnska dolina znova bosa
Ministrstvo za okolje in prostor je za zaprtimi vrati predstavilo sredinski del razvojne osi, ki bo potekala med avtocestama Ljubljana–Maribor in Ljubljana–Zagreb.