Slovenija
27 ogledov

Mobilnost bo odločala o uspešnosti podjetij

Intrix Intrix
Spletni portal Statista poroča, da je lani iskanje informacij prek mobilnih naprav, zlasti telefonov, prvič v zgodovini preseglo iskanje prek računalnikov. Napovedi so, da se bo trend nadaljeval strmo v prid mobilnih naprav. Od tega, ali znajo mobilnost uporabiti v svoj prid, pa je vse bolj odvisna tudi uspešnost podjetij.

Ni še minilo veliko časa od takrat, ko smo ves čas nosili s seboj dvoje: denarnico in ključe. Danes pa imamo vedno pri sebi še nekaj: mobilni telefon. Če ga pozabimo doma, imamo kar precej nevšečnosti. Tako osebna kot službena komunikacija namreč že potekata večinoma prek mobilnih naprav, uporabljamo pa tudi številne aplikacije, ki nam pomagajo na različnih področjih.

Podjetja za organizacijo svojih poslovnih procesov vse bolj uporabljajo mobilni CRM (Mobile Customer Relationship Management) – namensko razvito poslovno aplikacijo za uporabo na mobilnih napravah, namenjeno vsem, ki so kakorkoli v stiku s strankami podjetja. Mobilni CRM omogoča dostop do vseh podatkov o strankah, kontaktih in priložnostih podjetja v trenutku, kjerkoli in kadarkoli. To daje poslovanju novo dimenzijo, ki se odraža v boljši učinkovitosti, hitrejši odzivnosti in večji realizaciji poslov.

Mobilni CRM najbolj potrebujejo tisti, ki so veliko na poti. To so prodajni in področni predstavniki, vodje projektov, serviserji/izvajalci na terenu in vodstvo podjetja. Mobilna uporaba pa narašča tudi pri zaposlenih, ki opravljajo delo v pisarni. Veliko opravil namreč s pomočjo telefona ali tablice opravijo hitreje (prebiranje e-pošte, izvedba določenih opravil, spremljanje statistike, opomniki ipd.).

Odličen mobilni CRM za iOS in Android naprave je v sodelovanju z najboljšimi strokovnjaki s področja razvoja mobilnih aplikacij v Sloveniji (med drugim v sodelovanju s hčerinskim podjetjem Databox, ki je eno od vodilnih podjetij na svetu na področju naprednih mobilnih re

šitev) razvilo slovensko podjetje Intera. Imenuje se Intrix, spoznate pa ga lahko na tej povezavi.

Uporabniški vmesnik Intrixa je hiter in omogoča prilagodljivost, ki je ključna funkcionalnost spletnega Intrixa. To pomeni, da lahko tako spletno kot mobilno aplikacijo prilagodijo vašemu poslu povsem po meri: dodajajo/odstranjujejo zavihke in polja, prikazujejo različne elemente na urniku, prilagajajo polja v seznamih in obrazcih, prilagajajo sortiranje in filtriranje v seznamih ipd.

Intrix CRM lahko kadarkoli brezplačno preizkusite. Spoznajte ga tu.