Slovenija
22 ogledov

Na Bavarcu bi dve garaži

Gradbena jama pod stolpnico SCT Saša Despot
Leta 2008 je MOL na območju Bavarskega dvora omogočila gradnjo dveh stolpnic. Po petih letih predlaga etapno gradnjo, da bi se projekta kam premaknila.

Mestna občina Ljubljana (MOL) želi investitorjema omogočiti etapno gradnjo na območju Bavarskega dvora, kar pomeni, da bosta lahko v prvi etapi zgradila le podzemno garažo in uredila parter nad njo ter šele nato zgradila stolpnici. S tem bo mogoča tudi sanacija desetmetrske gradbene jame ob križišču Slovenske in Tivolske ceste, so prepričani na MOL. Mestni svetniki bodo o tem predlogu odločali na seji naslednji ponedeljek.

Investitor S1, ki je od predlanskim v stečaju, je pred petimi leti začel graditi, izkopal je gradbeno jamo, vendar zaradi finančnih težav gradnje ni nadaljeval. "Nedokončana gradnja kazi podobo mesta in povzroča različne motnje v neposredni okolici," so dejali na MOL.

Tako bo lažje prodal

To potezo MOL podpira Bojan Klenovšek, stečajni upravitelj S1, ki je gradbeno jamo poskušal prodati že na dveh dražbah, nazadnje v začetku leta za 3,9 milijona evrov z DDV, vendar zainteresiranih kupcev ni bilo. Zato je v tretje zbiral nezavezujoče ponudbe; zbral jih je šest in s temi ponudniki bo ta teden začel neposredna pogajanja. Meni, da je toliko ponudb prejel tudi zato, ker bo imel nov investitor možnost graditi po etapah. "V tem primeru je bila namreč največja težava sanacija gradbene jame. Najsmotrnejši način sanacije je, da nekaj zgradiš do izhodiščne točke in investicijo nadaljuješ po tem, ko se finančno stanje izboljša," je pojasnil Klenovšek.

Poteza MOL pa ne bo spremenila načrtov podjetja Erste Group Immorent, ki je lastnik zemljišča na križišču Slovenske ceste in Trga osvobodilne fronte, saj bo gradnjo stolpnice izvajalo v eni etapi. "Gradnjo nameravamo začeti, ko se bodo razmere na gospodarskem, političnem in finančnem področju v Sloveniji izboljšale do tako, da bo nepremičninski pisarniški trg v Ljubljani vnovič zaživel in omogočal doseganje pričakovanih poslovnih rezultatov," je napovedal vodja projekta Damijan Kodelja.

Spomnimo, da naj bi stolpnici na obeh straneh Slovenske ceste tvorili tako imenovana severna mestna vrata.

 

Komentarjev 1
  • STF 12:25 04.november 2013.

    In kaj ste delali 5 (PET!!) let? Mislim, da smo edino mesto na SVETU, ki ima sredi centra gradbeno jamo PET LET!!