Slovenija
35 ogledov

Najboljše iz sveta oglaševanja

Agencija Publicis (na fotografiji desno vodja skupine Mitja Petrovič) je osvojil Žurnal24 main
Sof. Slovenski oglaševalski festival se je v petek v Portorožu sklenil s podelitvijo nagrad.

V petek so na zaključku 20. Sofa v Portorožu za agencijo leta 2010 razglasili Futuro DDB, za znamko leta, ki je bila letos razglašena prvič, pa Orto. Priznanje dobre vile, ki ga žirija Sofa podeljuje za najduhovitejši oglas, so za projekt Sponzorska plata prejele Ljubljanske mlekarne. Med produkcijskimi hišami filmskih oglasov je slavila VPK, med produkcijskimi hišami radijskih oglasov pa Zavod Radio Študent. Velike nagrade so med drugimi prejeli agencija Futura DDB za televizijska spota Kuhinja in Trgovina (Prva liga) – ta agencija je slavila tudi med tiskanimi oglasi z Nudl valarjem, Gvihtom in Padcem (Radenska) –, ter agenciji Sonce.net in Formitas BBDO, ki sta v skupini internetno in mobilno oglaševanje zmagali z Dvobojem spolov (Citroën Slovenija), med radijskimi oglasi pa ima najboljšega (Temna stran sle) Zavod Radio Študent za kampanjo Evropske komisije Help – Za življenje brez tobaka. Več informacij o nagrajencih je na voljo na spletnih straneh Sofa.

Ameriška igralka Betty White, ki jo je zaznamovala vloga v televizijski nanizanki Zlata dekleta, je nastopila v enem izmed nepozabnih oglasov prejšnjega leta. (Foto: EPA)

 

Športni dogodki so tisti, ki oglaševanje, povezano z njimi, pogosto naredijo nepozabno.

Nepozabni v svetovnem merilu
Med lanskimi nepozabnimi oglaševalskimi kampanjami v svetovnem merilu pa je po mnenju revije Forbes Gatoradejeva kampanja Replay – ideja, da se znova uprizorijo tekme, ki bi jih ljudje želeli podoživeti. Tudi sicer so športni dogodki tisti, ki oglaševanje, povezano z njimi, pogosto naredijo nepozabno. Takšna sta med drugimi Nikova oglaševalska akcija za svetovno prvenstvo v nogometu Write the Future (Napiši slogan) in Snickersov oglas za Super Bowl z Betty White v glavni vlogi. Da za oglaševalce ni značilno le, da se ljudje ob njihovih oglasih dobro počutijo, ampak se lahko prav tako dobro počutijo tudi sami, je lani dokazal Pepsi z Refresh Projectom. Proizvajalec ene od najpriljubljenejših pijač na svetu se je odpovedal oglaševanju na Super Bowlu, denar, ki ga je s tem prihranil, pa je namenil posameznikom, neprofitnim organizacijam in drugim, ki lahko s svojimi idejami prispevajo k spreminjanju družbe.

Med smešnejše lanskega leta pa je Forbes med drugimi uvrstil kampanjo E*Trade Financial z govorečim dojenčkom v glavni vlogi.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.