Slovenija
21 ogledov

Najdi.si še vedno na vrhu

Najdi.si sledijo 24ur.com, Siol.net, Rtvslo.si, Bolha.com, Avto.net, Delo.si, no Žurnal24 main
Vodilni slovenski spletni iskalnik Najdi.si je imel tudi v jesenskem merjenju obiskanosti spletnih strani v Sloveniji najvišji doseg. Glede na prejšnja merjenja je največ pridobil zurnal24.si.

Merjenje obiskanosti spletnih strani v Sloveniji, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice in raziskovalne hiše Aragon, je namreč pokazalo, da je Najdi.si obiskalo 790.718 različnih ljudi, 24ur.com je imel 649.818 različnih obiskovalcev, Siol.net pa 531.465. V merjenje je bilo vključenih skupno 87 strani, pri čemer so bili med novinci poleg že omenjene strani Email.si tudi Delo Revije, Planet 9 in Zveza potrošnikov Slovenije.

Glede na minulo leto največ pridobila stran zurnal24.si
Doseg vseh v letošnjo jesensko raziskavo vključenih spletnih strani je znašal 1,77 milijona obiskovalcev, od katerih jih je 29 odstotkov lociranih izven Slovenije. Omenjeno število obiskovalcev je v času merjenja opravilo 405,1 milijona prikazov. Primerjava s podatki iz letošnje spomladanske raziskave – ta je možna za 76 spletnih strani, ki so sodelovale tako v eni kot drugi in so imele enako nastavljene merilne kode – kaže, da je absolutno največ pridobila stran Siol.net (111.560 uporabnikov), sledita ji zurnal24.si (104.470) in Najdi.si (94.045). Relativno so v primerjavi z dosegom letošnje pomladi največ pridobili zurnal24.si (887 odstotkov), Playboy.si (482 odstotkov) in Aperio.si (142 odstotkov).

62 uporabnikov redno uporablja internet
Izvajalci merjenja so sicer še nanizali, da je bilo v populaciji od 10 do 75 let jeseni letos 62 odstotkov uporabnikov interneta. Pri tem so redni uporabniki interneta tisti, ki internet uporabljajo mesečno – takšne je 60 odstotkov populacije v starosti med 10 in 75 let oziroma 1.033.852 prebivalcev Slovenije v starosti od 10 do 75 let. Med rednimi uporabniki interneta predstavljajo dobro polovico (52 odstotkov) moški, povprečna starost rednega uporabnika interneta pa znaša 35 let.

Raziskava merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) se izvaja dvakrat na leto, in sicer v spomladanskem in jesenskem času. Raziskovalni pristop je sestavljen iz treh različnih raziskav – avtomatskega merjenja, telefonske raziskave in spletne ankete. Tokratna raziskava je že četrta.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.