Raziskava medijske porabe v Sloveniji je pokazala, da največ časa, namenjenega medijem, posvetimo internetu – brskamo po spletu in komuniciramo prek elektronske pošte.
Raziskava medijske porabe, ki sta jo novembra med slovenskimi uporabniki interneta opravila iProm
in Valicon, je pokazala, da v delovnem tednu 39 odstotkov časa, namenjenega medijem, posvetimo
internetu.
Največ časa, 43 odstotkov, porabimo za brskanje po spletu, 31 odstotkov pa za spletno
medosebno komunikacijo, kot sta elektronska pošta in takojšnje sporočanje, pravijo v iPromu.
|
Za ogled videonovic na internetu porabimo v povprečju 10 odstotkov časa, za zabavne vsebine 9, za gledanje spletne televizije pa 7 odstotkov. Vsi uporabniki interneta brskajo po spletnih straneh, 95 odstotkov jih gleda televizijski program, 93 odstotkov pa prebira elektronsko pošto.
Videonovice prek spleta gleda že 66 odstotkov uporabnikov, vendar za to v povprečju porabijo relativno malo časa (0,7 ure). Radio med tednom posluša 71 odstotkov uporabnikov, ki tej dejavnosti namenijo 2,4 ure, kar je več časa, kot ga porabijo za druge posamezne medije.
Ob koncu tedna se razmerja nekoliko spremenijo, saj se bistveno več posvečamo video- in še posebno spletnim videovsebinam. Več časa namenimo tudi DVD-jem in drugim videoformatom, najbolj pa se konec tedna zmanjša delež časa, v katerem poslušamo radio in prebiramo elektronsko pošto.