Slovenija
24421 ogledov

Neverjetno! Zaradi te praske bralcu zavrnili uveljavljanje garancije

Samsung Galaxy Z Flip3 - bralec Bralec
Zgodba bralca služi kot opozorilo vsem, ki boste želeli uveljavljati garancijo pri mobilnih telefonih. Skrbno pazite na svoj mobilni telefon, ali pa si omislite dodatno zavarovanje, opozarja bralec.

Našemu bralcu (ime hranimo v uredništvu) se je pokvaril telefon znamke samsung galaxy Z flip 3 5G, nov v vrednosti več kot 800 evrov (redna cena po ceniku Telekoma). Po letu uporabe mu je namreč telefon nehal delovati, in sicer je deloval le, ko je bil priključen v napajanje. Čim ga je izključil iz napajanja, je prenehal delovati. Telefon je kupil tudi zato, ker se je telefon "bahal" s triletno garancijo.

A ko je po vsega letu želel uveljaviti garancijo, je naš bralec naletel na ledeno goro, ki je ni mogel preplezati, čeprav je večkrat poskusil. Samsungov pooblaščeni serviser v Sloveniji, podjetje RAM2 d.o.o., je namreč uveljavljanje garancije po tednu dni zavrnilo zaradi mehanske poškodbe. Kakšne mehanske poškodbe, se je spraševal bralec. "Zaradi poškodb, ki so vidne po ohišju Samsung ne dovoli primera obravnavati v smislu garancije – poslikano," piše na servisnem nalogu podjetja Ram2 d.o.o., ki ga je prejel bralec. Kot nam je še zaupal, je tudi zaposleni na Ram2 d.o.o., ki sprejema stranke, po opisanem na nalogu in zavrnjeni garanciji zaradi poškodbe bil presenečen, saj je tudi sam menil, da je s telefonom vse v redu.

Zanimivo pa je sporočilo, ki smo ga dobili iz podjetja Ram2 d.o.o. Nanje smo se namreč obrnili z novinarskim vprašanjem, pojasnili pa so nam, da "v kolikor gre samo za prasko, to ne vpliva na garancijske pogoje".

Šokirani bralec je vztrajal in se pritožil na Samsungovo podporo, najprej po telefonu na 080 697 267, ki je bila napisana na nalogu iz RAM2, a so mu po enem tednu dejali, da je zavrnjeno zaradi mehanske poškodbe. "Ko sem klical na Samsung, so mi povedali, da mora biti telefon praktično kot nov, sicer garancije ne priznajo," nam je zaupal bralec.

1/3
Bralec

Bralec ni obupal in se nato obrnil še na Samsungovo podporo, natančneje v razdelku spletne strani "Pišite generalnemu direktorju". Tudi tokrat je teden dni čakal na odgovor, ki je bil še tretjič negativen. "V zvezi z vašo zahtevo vam sporočamo, da je iz posredovane fotografije razvidno, da je telefon mehansko poškodovan. Če je naprava poškodovana, garancija za napravo več ne velja. V skladu z garancijskimi pogoji, se garancijsko popravilo naprave zavrne. Da bi bili pošteni do vseh strank, pri upoštevanju garancijskih pogojev ne delamo izjem," so bili jasni pri Samsungu.

Kot je še zaključil, se na nas ni obrnil z namenom, da bi mu prodajalec telefona pokril strošek popravila okvare telefona, pač pa zato, da opozori ostale kupce mobilnih telefonov, da bodo pred uveljavljanjem garancije pozorni na drobni tisk ali pa da si omislijo dodatno garancijo, če se želijo izogniti neprijetnim presenečenjem. 

Komentarjev 25
  • Tomaz_321 11:57 30.november 2022.

    Predragi bralec, ki jokaš in novinarji, ki objavljate ZELO POVRŠNO! Vse za vaš klik klik in branje, ane? Tole ni ravno praska ampak kar vidno odkrhan del roba. Pe lep pozdrav!

  • ec568744f0d537874fe9d825c81b6f688d633008 11:52 30.november 2022.

    Tudi meni so samsunga na garancijskem popravilu iskali dlako v jajcu in ker le ni bil tako steklo poškodovano je potem navedel razlog da treba pri popravilu nujno zamenjat steklo ker bo videti grdo in je hotel za steklo 110 ...prikaži več eur ,ki sploh ni bil razlog za garancijsko popravilo ampak ,sem mu rekel da mi napismeno na mail napiše zakaj in kako,je bilo pa čudežno vse ok ,ko je videl da bom dal odvetniku in popravil oz. zamenjal čip in dal nazaj ,no še danes deluje,samo kar sem ga dal sinu.

  • kmetek 10:42 30.november 2022.

    RAM2 je najslabši kar je možno.