Slovenija
16 ogledov

Nočejo sodelovati

Zapora semedelskega nadvoza in spremenjen prometni režim ob konicah povzročata z Žurnal24 main
Zastoji. 
Vožnja med Izolo in Koprom ob konicah traja tudi eno uro. Občini pa s prstom kažeta druga na drugo.

“Mestna občina Koper (MOK) o svojih namerah uradno ni obvestila Občine Izola, niti ni za načrtovano preusmeritev o tem pridobila nikakršnega soglasja. Gre za neodgovorno dejanje, ki ga obsojamo, nikakor pa ne razmišljamo o povračilnih ukrepih,” nam je Blaž Maljevac, odgovoren za odnose z javnostmi na Občini Izola, povedal o domnevnem “maščevanju” zaradi novega začasnega prometnega režima, ki so ga v MOK uredili brez posvetovanja s sosedi.

V Občini Izola naj bi zato po naših informacijah umaknili soglasje za vožnjo tovornjakov, ki vozijo material od predora Markovec po občinskih cestah. Na izolski občini sicer dopuščajo možnost, da bo v primeru preobremenitev določenih cestnih odsekov treba vpeljati manjše spremembe prometnega režima, ki bodo v okviru možnega zmanjšale nepotrebne cestne zastoje.

Kako do Kopra. Iz Izole v Koper vstopate prek priključka Slavček in nato mimo semaforiziranega križišča Šmarske ceste pri Indeju, kjer v smeri centra ni treba čakati na semafor. Lahko se namenite tudi prek priključka Bertoki in nato prek novozgrajene južne ankaranske vpadnice. V skrajnem primeru pa se na križišču Bivje obrnete in do središča Kopra dostopate prek treh priključkov na hitri cesti.

Soglasja ne potrebujejo
S popolno zaporo prometa semedelskega nadvoza se je ves promet iz smeri Semedele, Markovca, Žusterne in Olma preusmeril na semaforizirano križišče Šmarske ceste pri Indeju, razlagajo na MOK. Normalen potek prometa v tem križišču naj bi bil zaradi kratkih intervalov semaforja ob dodatnem tranzitnem prometu iz smeri Izole nemogoč.

“Zakonodaja določa, da mora občina prometno ureditev na svojih cestah urediti skladno z veljavnimi predpisi tako, da je zagotovljen varen potek prometa ob spoštovanju predpisov in pravil s področja varnosti v cestnem prometu. Zaradi navedenega k udeležbi v postopku izdaje predmetne odločbe o spremembi prometnega režima ni bilo treba vabiti morebitnih strank ali stranskih udeležencev,” pravi Mojca Beljan z MOK.

Niso dovolili tabel
“Žal so v sosednji občini zadevo dodobra spolitizirali (očitno v predvolilne namene). Zanimivo pa je tudi, da so nam odrekli celo soglasje za postavitev obvestilnih tabel in kažipotov zaradi spremenjenega režima, ki bi stali na izolskih občinskih cestah, medtem ko smo na državni cesti lahko postavili tablo z obvestilom za zaporo ceste,” zatrjujejo v MOK.

Na ministrstvu za promet so dejali, da je določanje trajnih ali začasnih prometnih ureditev za lokalne ceste v pristojnosti lokalnih skupnosti, kamor nimajo zakonske pristojnosti posegati.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.