Potnici na avtobusu javnega potniškega prometa v Kopru bi morali zaradi voznikove malice prestopiti na drug avtobus, ki pa je že odpeljal.
Poklicali sta taksi
Na naslednji avtobus bi morali čakati še eno uro. Za Hodnikovo pa je sodu zbilo dno, ko se je obrnila na koprskega avtobusnega prevoznika Veolio Transport, da bi se pritožila. Tam so jo odpravili in ji dejali, da bodo njeno pritožbo proučili, to, kako bosta z mamo, ki težko hodi, prišli do postaje, pa jih ni zanimalo. Potnicama je preostalo le, da pokličeta taksi.
Zavračajo krivdo
"Minibus je res zamujal, saj je moral po vsej Ulici II. prekomorske brigade voziti za komunalnim vozilom, ki je natovarjalo smeti. Avtobus, s katerim naj bi potnici nadaljevali pot, pa je odpeljal po voznem redu, ob 9.32. Lahko bi sicer čakal na prihod prejšnjega avtobusa, a se ob tem postavi vprašanje, koliko časa naj čaka, saj tako tvegamo nove pritožbe potnikov na naslednjih postajališčih," je o neljubem dogodku povedal Drago Korošec z Veolie Transporta. Po njegovih besedah tu ni šlo za njihovo napako, pri čemer se zaveda, da zgodba negativno vpliva na podobo podjetja.
Dve liniji Rozmanova–potniški terminal. Na tej relaciji sta organizirani dve liniji mestnega prometa, na katerih pa po navadi vozi isti avtobus. Izjema je, ko ima voznik odmor za malico; v takem primeru potniki prestopijo na drugi avtobus. Težava se lahko pojavi, če prvi avtobus, denimo zaradi razmer na cesti, zamuja, drugi pa odpelje ob predvidenem času.