Na železniškem prehodu ob mariborski bolnišnici je vlak trčil v voznico osebnega avtomobila, ki je zapeljala na železniški prehod ob odprtih zapornicah. Strojevodja kljub zaviranju ni mogel pravočasno ustaviti lokomotive ob rdeči luči – približno 30 metrov pred železniškim prehodom –, ki gori, dokler se ne spustijo zapornice. Bartolo Lampret s Policijske uprave Maribor pojasnjuje: "Vlak zaradi okvare zavor ni mogel ustaviti pred železniškim prehodom oziroma na svetlobni signal."
Preiskava še poteka
Zakaj so zavore odpovedale, še ni odgovora. "Preiskava še poteka," pojasnjuje Tanja Rotovnik s Slovenskih železnic. Lampret sicer dodaja, da je policija svoj del že opravila in nesrečo zaključila kot dogodek. Temu se Rotovnikova čudi: "Preiskovalna komisija Slovenskih železnic preiskuje skupaj s policijo. Čudno je, da bi policija preiskavo končala brez podatkov o analizi traku. Še vedno poteka tudi tehnični pregled lokomotive."
Slabe zavore zaradi mraza
Kot smo izvedeli neuradno, naj bi tovorni lokomotivi zavore zatajile zaradi nizkih temperatur. "Pod nobenim pogojem se ne sme zgoditi, da zavore ne bi prijele. To ni res, morala je biti kakšna druga napaka," pojasnjuje Daniel Lenart, vodja sektorja za preiskovanje železniških nesreč in incidentov pri prometnem ministrstvu. Lenart pozneje v telefonskem pogovoru doda, da bi bil lahko delni vzrok nihanje temperatur, a verjetnost za to je izjemno majhna. Sam se v preiskavo ni vključil, ker nesreča ni bila huda.
"Na našem voznem parku so opravljeni vsi redni pregledi in servisi, a za to lokomotivo tega še ne morem trditi, dokler preiskava ne bo končana. Mislim pa, da ni razloga za skrb glede varnosti naših vlakov," pomirja Rotovnikova.