Slovenija
15 ogledov

Ostajajo pri 10 tisočakih

Rozman Žurnal24 main
Celostna grafična podoba. Ker niso hoteli nove, bo obveljava stara Toplakova.

Maribor. »Številke za celostno grafično podobo (CGP) Univerze Maribor ne bodo poletele v nebo. Ostajamo v okvirih 10.400 evrov,« je za Žurnal zatrdil Danijel Rebolj, rektor Univerze v Mariboru.

Splošno nezadovoljstvo

Kot smo že poročali, se je že lani novo vodstvo odločilo, da zamenja razmeroma nov CGP za katerega je prejšnje vodstvo pod Ivanom Razmanom iz proračuna odštelo okoli 63 tisoč evrov. Razlog za ponovno zamenjavo je bil »splošno nezadovoljstvo akademske skupnosti s trenutno podobo«. Na rektoratu so se odločili za natečaj, razpisali so prve tri nagrade v višini osem tisočakov. Zadnji mesec v lanskem letu je bil izbran simbol mlade oblikovalke Kaje Kopitar, ki pa ga ni potrdil senat univerze. Zato se je Rebolj odločil za neke vrste anketo med celotno akademsko skupnostjo, ki se je odločala med tremi logotipi univerze; najstarejšim okroglim iz časov rektorja Ludvika Toplaka, sedanji moderni logotip in ta, ki ga je zasnovala Kaja Kopitar. Izbrali so prvega. Izbiro bi naj v teh dneh potrdil še senat na izredni seji.

Včasih dobiš, včasih ne

»Nagrade bomo izplačali, tako kot smo obljubili. To je natečaj. Včasih dobiš na njem kaj dobrega, včasih pa tudi ne,« je pojasnil Rebolj, ki dodaja, da spoštuje odločitev večine. Bodo pa iz starega logotipa izpeljali celoten CGP, ki ni bil v preteklosti nikoli v celoti oblikovan. Vir blizu UM pa nas je opozoril, da se lahko zgodi, da končen račun za CGP ob koncu projekta veliko višji, kot sedaj planirajo. »Priprava CGP za takšno institucijo kot je UM obsega veliko ur dela. Lahko bi ga ocenili na nekaj 10 tisoče evrov. Redizajn je včasih tudi zahtevnejši, kot če bi nek CGP naredili na novo,« je za Žurnal pojasnil Branko Vodušek, lastnik agencije Dialog iz Ljubljane, ki je dodal, da je planiranih 10 tisoč 400 evrov »presenetljivo malo za tak projekt«.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.