Slovenija
24 ogledov

Ostajamo vodilni časopisni portal

Spletni portal zurnal24.si je po branosti še vedno na prvem mestu med časopisnim Žurnal24 main
Spletni portal zurnal24.si je po podatkih spomladanskega merjenja obiskanosti spletnih strani tretji najbolj obiskani novičarski portal v Sloveniji in je na prvem mestu med portali časnikov.

Spletni portal zurnal24.si je osmi najbolj obiskani spletni portal v Sloveniji, je pokazalo spomladansko merjenje obiskanosti spletnih strani MOSS, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice. Naša spletna stran se tako lahko pohvali z dosegom 284.730, kar pomeni, da je v mesecu aprilu, ko je raziskava potekala, toliko različnih bralcev obiskalo spletno stran. V tem obdobju smo zabeležili 19.090,060 internetnih klikov, 8,7 odstotka uporabnikov pa je našo spletno stran bralo iz tujine.

 
 

Rezultati Mossa so veliko priznanje za našo redakcijsko ekipo, ki se vsak dan trudi poiskati prave novice za vse generacije. Rast je samo dokaz, da smo na pravi poti.

Milena Kalacun Lapajne, odgovorna urednica spletnega portala Žurnal24

 
Med medijskimi portali se je zurnal24.si tudi tokrat uvrstil na tretje mesto, med portali časnikov pa je na prvem mestu, kar pomeni, da je prehitel spletni portal časnika Delo, ki se je v tokratnem merjenju uvrstil šele na 9. mesto. Na prvo mesto se je zavihtel iskalnik najdi.si (doseg 602.985), na drugo mesto 24ur.com (doseg 596.586). Sledita siol.net in portal slovenske nacionalne televizije rtvslo.si.

Sicer pa je raziskava obiskanosti spletnih strani pokazala, da je v Sloveniji v populaciji 10-75 let že 65 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta. Povprečna starost internetnega uporabnika je 33 let, prevladujejo pa moški (53 odstotkov) in zaposleni v podjetjih. 26 odstotkov internetnih uporabnikov uporablja elektronsko bančništvo, 64 odstotkov pa jih tedensko ali pogosteje bere novice na spletu. Sicer pa je v aprilu povprečen uporabnik na spletu preživel 8 ur in 24 minut.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.