Slovenija
9 ogledov

Pacienti vse odločnejši

Anton Crnjac in Gregor Pivec poudarjata, da si je treba priznati, da se je motit Žurnal24 main
Pritožbe. Največ zaradi načina zdravljenja in odnosov. Službe ni izgubil nihče.

 

Tudi prek spleta

Obrazec. V UKC Maribor imajo za pritožbo na svoji spletni strani oblikovan tudi poseben obrazec, ki omogoča, da pritožba vsebuje vse podatke za ukrepanje pristojnih.

Vodstvo Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Maribor je letos dobilo dobrih 40 pritožb pacientov, kar je več kot prejšnja leta, ko je bilo teh primerov okoli 30. "Na podlagi pritožb vsako leto izvedemo okoli osem internih strokovnih nadzorov, lani smo zaradi zapletenosti primerov zdravniško zbornico pozvali, naj izvede tudi tri eksterne nadzore. Ti so večinoma pokazali odstopanja od usklajenega standardnega zdravljenja," pojasni Anton Crnjac, strokovni direktor UKC.

"Predstojnik oddelka se v primeru pritožb z zdravnikom pogovori in vzpostavi mehanizme, da se napake ne bi dogajale, zaradi tega pa nismo odpustili nikogar, ker to niti ni naša pristojnost," dodaja Gregor Pivec, direktor UKC Maribor.

Pritožbe rešujejo sproti
Pacienti so se sicer največkrat pritožili zaradi načina zdravljenja, odnosa zdravnika do bolnika in zdravstvene nege. "Bolniki se lahko pritožijo ustno na oddelku ali pisno, pri čemer je v našem interesu, da se vsaka pritožba reši hitro in pravično. Ne želimo ničesar prikrivati in zavlačevati, ker to tudi pri zaposlenih vzbuja pritisk in otežuje delo. Opažamo pa, da nam pritožniki ne dajo niti enega dneva časa, da se na njihove pritožbe odzovemo," sklene Crnjac.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.