Izdelovalci sicer že nekaj časa izdelujejo pnevmatike, ki lahko voznika opozorijo na morebiten prenizek tlak v pnevmatiki. Raziskovalci Univerze Purdue v West Lafayette, Indiana, pa so šli korak naprej in odkrili, kako celotno pnevmatiko pretvoriti v neke vrste senzor. "Kar imamo, je večplastnost različnih materialov v celotni pnevmatiki z različnimi električnimi nastavitvami. Prav to nam nato omogoča meritev po vsej pnevmatiki," je dejal Gary Krutz, direktor elektro-hidravličnega centra Purdue in profesor biološkega inženiringa. Sistem lahko zazna poškodbe na pnevmatiki, kot so zareze, prebodi, tovarniške napake, nepravilnosti ...
Krutz in ekipa so odkrili sistem, ki lahko zazna izrazite električne signale v plasteh pnevmatike, kar omogoča zaznavanje sprememb, ki lahko vodijo do prazne pnevmatike, ali nepravilnosti, kot je neenak zračni pritisk. "Celotno stvar lahko primerjamo s krofom. Kjerkoli ga boste dregnili, bodo očitne posledice. Mi bomo lahko predvideli, kje se je poškodba zgodila in kdo je povzročitelj," še dodaja Krutz.