Po neuradnih informacijah Pivovarna Laško največjo medijsko hišo Delo ponuja nemški založbi Waz. V Laškem novice včeraj niso potrdili, odgovora ni bilo niti iz Essna.
Ugibanja o prodaji medijskih naložb Pivovarne Laško – ta ima 95-odstoten delež v Delu in prek njega
80-odstoten delež Večera – so se začela ob zamenjavi na vrhu pivovarske skupine, ko je vodenje
uprave prevzel
Dušan Zorko.
Waz osvaja Balkan
|
Medijska skupina Waz je ena največjih založb v Nemčiji, svoje naložbe pa ima še v osmih evropskih državah (Avstriji, na Madžarskem, Hrvaškem, v Bolgariji, Romuniji, Srbiji, Albaniji, Rusiji in Makedoniji). Jedro njenega posla so lokalni dnevniki v Nemčiji, med v Sloveniji bolj znanimi so srbska Politika, hrvaška Jutarnji list in Sportske novosti ter avstrijska Neu Krone Zeitung in Kurier. Skupaj izdajajo 32 dnevnikov, 18 tednikov ter 176 revij. Zaposlujejo 18 tisoč ljudi. |
Laško išče kupca
Po še vedno neuradnih informacijah naj bi ponudba za nakup Dela prišla iz Laškega, v Essnu pa so izrazili zanimanje, konkretno finančno ponudbo pa pričakujejo septembra.
Pivovarna naj bi ponudbo za prodajo Dela poslala tudi drugim večjim evropskim založnikom.
Zorko napovedal prodajo
Zorko je še isti dan po prevzemu vodenja skupine Pivovarne Laško dejal, da ga zanima osnovni posel, to je varjenje piva in slovenska industrija pijač, odprodal pa bo vse, kar ni potrebno za sam posel.
"Govorim o določenem deležu v Mercatorju, pa tudi Delo in Večer," je zatrdil ob imenovanju.