Slovenija
14 ogledov

Potrošniki niso več lojalni

slovenija 28.08.13, Toni Balazic, predsednik uprave, NK Skupine Mercator, na kat Anže Petkovšek
Ima še vedno za milijardo dolga, zaposlenih pa tisoč manj kot lani.

Največji slovenski trgovec še vedno posluje z izgubo, a jo je od začetka leta zmanjšal za dobrih šest milijonov na 2,4 milijona evrov. "Potrošniki ravnajo vse racionalneje, iščejo najboljše nakupe in so vse manj lojalni. Slovenci v povprečju obiščejo od štiri do pet trgovcev v enem mesecu. Vsak potrošnik praktično obišče vsakega trgovca," poudarja prvi mož Mercatorja Toni Balažič.

Najboljšemu sosedu so prihodki najbolj, za več kot desetino, padli pri prodaji tekstila in tehnike. Zaradi krize se spreminjajo nakupne navade potrošnikov, pravi Balažič: "Manj trošijo za nova oblačila, omejili so stroške za razvedrilo, prešli so na cenejše blagovne znamke. Količina potrošnje se niti ni spremenila, drugačna je predvsem njena struktura; kupujejo več trgovske blagovne znamke in cenejše izdelke."

Zaprli so 30 trgovin

Poudarja, da je prestrukturiranje v teku, zapustili so Albanijo in Bolgarijo, zaprli 30 neprofitabilnih trgovin, število zaposlenih pa zmanjšali za tisoč: "Da bo Mercator spet postal dobičkonosen, ga moramo narediti atleta, ki je sposoben tekmovati v okolju." Investicije je Mercator letos praktično povsem oklestil; investirali so le 16 milijonov evrov. Zavedamo se, da je rast eden od stebrov poslovanja, poudarjajo v družbi in dodajajo, da med finančnim prestrukturiranjem za to niso imeli možnosti in kapacitet.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.