Bralec se je pritožil, da je plačal poletni počitniški aranžma pri eni od slovenskih turističnih
agencij, ki naj bi vključeval vse izdatke, potem pa je moral določene stvari doplačati. Ko pa so
nam z agencije poslali kopijo ponudbe, je bilo razvidno, da so nekatere storitve doplačljive.
Primer kaže, da se ljudje včasih ne prepričamo dovolj natančno, kaj kupujemo.
Preden se odločite za nakup turističnega aranžmaja, se pozanimajte, kaj vključuje.
Tudi če agencija, pri kateri kupujete, velja za zanesljivo, si v katalogu natančno preberite
ponudbo in ne pozabite na drobni tisk, kjer so pogosto navedena doplačila.
Če vam kaj ni jasno, vprašajte zaposlene na agenciji.
Ti vam morajo odgovoriti na vsakršno vprašanje, tudi če se morda zdi neumno. Vendar je bolje
vprašati pred plačilom, kot da bi bili nato razočarani.
Če program ni bil izveden tako, kot je bilo navedeno, imate pravico do reklamacije.
Ko kličete na agencijo ali se tam osebno oglasite, jim povejte, kaj je predmet spora, nato pa
človeka, s katerim se pogovarjate, prosite za ime. Tako se boste pozneje lahko prepričali, ali je
bila vaša reklamacija zapisana in upoštevana.
6
ogledov
Preberite tudi drobni tisk
Preden kupite turistični aranžma, se prepričajte, kaj vključuje.