Državna revizijska komisija je namreč kot prepozno zavrnila pritožbo italijanskega konzorcija z
Vidonijem na čelu zoper Dars glede izbire izvajalca elektrostrojne opreme predorov Barnica in Tabor
ter pokritih vkopov Rebernice I in II na vipavski hitri cesti. V Družbi za avtoceste v Republiki
Sloveniji (Dars) so odločitev Državne revizijske komisije prejeli danes. Kot je ugotovila komisija,
je Vidoni pritožbo sicer vložil znotraj zakonsko določenega roka, a je iz vloge razvidno, da
pritožbe ni naslovil na Državno revizijsko komisijo, temveč na naročnika (Dars), torej na organ, ki
za odločanje o pritožbi ni pristojen. Na komisijo je pritožba posledično prispela šele, ko ji jo je
odstopil naročnik, to pa je bilo po izteku zakonsko določenega roka.
Kot so pojasnili v Darsu, elektrostrojna dela zaobjemajo izvedbo razsvetljave,
prezračevalnega sistema, protipožarnega sistema, sistema za klic v sili, prometne signalizacije,
videonadzornega sistema za spremljanje prometnih tokov in drugih vitalnih elementov, ki jih morajo
vsebovati predori v skladu s slovensko in evropsko zakonodajo. Dokončanje in predaja prometu odseka
hitre ceste prek Rebernic sta bila odvisna od pravnomočno sklenjenega postopka oddaje javnega
naročila izvedbe elektrostrojne opreme predorov Barnica in Tabor in pokritih vkopov Rebernice I in
II na odseku hitre ceste Razdrto–Vipava. Z odločitvijo Državne revizijske komisije je postopek
pravnomočno zaključen.
Kot je znano, se je na letošnji, že četrti razpis za izvedbo elektrostrojnih del prijavilo
sedem ponudnikov. Najcenejšo ponudbo v višini 13,2 milijona evrov je oddal SCT, medtem ko je Vidoni
kot drugi najcenejši zahteval 13,6 milijona evrov. Uprava je kot najugodnejšega ponudnika izbrala
SCT, a je Vidoni vložil zahtevek za revizijo. Pogodbeni rok je pet mesecev od uvedbe izvajalca v
delo, zato je malo verjetno, da bi hitro cesto prek Rebernic za promet odprli še letos. Odsek hitre
ceste prek Rebernic predstavlja enega od najzahtevnejših cestnih odsekov v Sloveniji. Kar štirje od
devetih kilometrov ceste, ki se od začetne do končne točke spusti za pol kilometra, namreč potekajo
po osmih viaduktih ter skozi po dva predora in pokrita vkopa.
1
ogledov
Predore bo opremil SCT
Ker se je italijanski konzorcij z Vidonijem na čelu na odločitev Darsa glede elektrostrojne opreme pritožil prepozno, bo lahko SCT zdaj začel opremljati predore na vipavski hitri cesti.