Prihodki od prodaje so se zvišali za 16 odstotkov na 1,81 milijarde evrov. Padec dobička je
predvsem posledica dražjega goriva in dveh odpisov: izgube, povezane z investicijo v irskega
konkurenta Aer Lingus, ter nižje vrednosti letal, ki jih namerava družba prodati. Če ne bi bilo
omenjenih odpisov, bi Ryanair ustvaril 214,6 milijona evrov dobička, torej 47 odstotkov manj kot v
lanskem prvem polletju.
Po besedah prvega moža družbe
Michaela O'Learyja ustvarjeni poslovni rezultati kljub težjim razmeram poslovanja
in rekordnim cenam goriv dokazujejo moč Ryanairove cenovne politike vozovnic. Stroški so se v
omenjenem obdobju zvišali za 44 odstotkov na 1,57 milijarde evrov, skoraj izključno zaradi izredno
visokih cen goriva. Računi za gorivo predstavljajo polovico stroškov poslovanja, medtem ko so v
enakem obdobju lani predstavljali 36 odstotkov.
Kot je dejal O'Leary, v družbi načrtujejo, da bi vozovnice v povprečju to zimo pocenili za od
15 do 20 odstotkov in na ta način spodbudili povpraševanje. Vozovnice lahko pocenijo, ker se cene
goriva hitro znižujejo, je dejal O'Leary. Recesija bo po njegovem vplivala na nižje cene goriva in
cene vozovnic to zimo. Razmeram na trgu se bodo v družbi še naprej prilagajali z nižjimi cenami
voznic in agresivnim oglaševanjem cen vozovnic, je še dejal O'Leary.
0
ogledov
Ryanairu odletel dobiček
Irski nizkocenovni letalski prevoznik Ryanair je med aprilom in septembrom ustvaril 95,3 milijona evrov čistega dobička, kar je 77 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani.