Slovenija
16 ogledov

Sedem ur za Facebook

Googlar. Na mesec Facebooku posvetimo 405 minut, Googlu+ pa le 3.

Izak Košir | Avtor: Rožle Bregar Rožle Bregar
Povprečen uporabnik družabnih omrežij je januarja največ časa namenil Facebooku – skoraj sedem ur oziroma 405 minut, kar se morda tistim, ki veliko visimo na računalniku in dvigujemo povprečje zdaj že 845 milijonom uporabnikov Facebooka (v Sloveniji okoli 700 tisoč), niti ne zdi tako veliko.

S svojo famozno časovnico grozeče omrežje je ostale pustilo daleč za sabo. Na drugem mestu je z 89 minutami pristal blogerski Tumblr, sicer najbolj razširjen med dijaki in študenti, hkrati pa najhitreje rastoča spletna skupnost, in na tretje mesto z 21 minutami pahnil mikroblogersko omrežje Twitter (500 milijonov uporabnikov po svetu, v Sloveniji 16 tisoč).

Na četrtem mestu (17 minut) je poslovno omrežje LinkedIn, ki naj bi zdaj imelo že več kot 150 milijonov uporabnikov, na petem pa z le osmimi minutami nekoč vodilni MySpace, ki mu očitno ne more pomagati niti novi solastnik Justin Timberlake.

Decembra je po spletnem prometu med spletnimi stranmi padel že na 138. mesto. MySpace je bilo prvo omrežje, ki je preseglo 100 milijonov uporabnikov, in to že leta 2006 – leto pozneje so njegovo tržno vrednost ocenili na vrtoglavih 12 milijard dolarjev, lani je bil prodan za ubogih 33 milijonov, število dejavnih uporabnikov pa naj bi padlo že pod 50 milijonov.

Največji luzer raziskave, ki jo je opravilo podjetje comScore, pa je Google+, ki se lahko pohvali s pičlimi 3 minutami na mesec. In čeprav je v pol leta nabral kar 90 milijonov uporabnikov (do konca leta navijajo, da jih bodo imeli že 400 milijonov), podatke, koliko od teh pa je dejansko aktivnih, skrivajo.

Že imajo svoje razloge. A kaj nam koristi zabava, polna ljudi, če se vsak drži zase in v celem večeru spregovori oziroma oživi le za tri minute? Ja, najboljši žur je očitno še vedno na Facebooku. Edini nezaželeni gost pa je seveda časovnica.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.