Strokovnjake je najbolj razočaralo pomanjkanje izvirnosti in strasti sodelujočih podjetij. Večina
po mnenju tamkajšnje stroke niti nima potenciala, da bi pomembneje vplivala na svetovne trge.
V TechCrunchu so na spletni strani podjetja zapisali celo:
"Preveč ljudi si želi biti naslednji Mint.com in ne naslednji Google. Saj ne, da bi bilo kaj
narobe z Mint.com, a nismo zato tu." Mint.com je sicer brezplačna spletna storitev za osebne
finance, vrednost družbe pa naj bi znašala okoli 140 milijonov dolarjev.
Odločajo se za varne, že preizkušene ideje
Na letošnjem dogodku je spletne vizionarje Reida Hoffmana, Marca Andreessena, Tima O'Reillyja
in druge navdušilo le malo podjetij. Preveč naj bi se jih odločalo za varne, že preizkušene ideje,
ali pa si upajo le za kanček spreminjati že obstoječe proizvode. Med svetle izjeme spada podjetje
CitySourced, za katero ocenjevalci pravijo, da bo njihova poslovna ideja vplivala na življenja
ljudi.
In zakaj si podjetja ne upajo tvegati? Razlog naj bi bil v tem, da naj bi bili na neki točki,
kjer so inovativna podjetja uspeh že dosegla. Ostala podjetja pa zaradi pomanjkanja finančnih
sredstev, časa in drugih problemov preprosto trenutno niso pripravljena tvegati.
0
ogledov
Si res nihče več ne upa tvegati?

Na dvodnevni konferenci ameriškega podjetja TechCrunch 50 so strokovnjaki po srečanju s številnimi podjetniki žalostno sporočili svetu: "Ne vidimo ničesar, kar bi poskušalo spremeniti svet."