Slovenija
0 ogledov

Si res nihče več ne upa tvegati?

Policija opozarja, da število goljufij z vse večjo popularnostjo spletnega nakup Žurnal24 main
Na dvodnevni konferenci ameriškega podjetja TechCrunch 50 so strokovnjaki po srečanju s številnimi podjetniki žalostno sporočili svetu: "Ne vidimo ničesar, kar bi poskušalo spremeniti svet."

Strokovnjake je najbolj razočaralo pomanjkanje izvirnosti in strasti sodelujočih podjetij. Večina po mnenju tamkajšnje stroke niti nima potenciala, da bi pomembneje vplivala na svetovne trge.

V TechCrunchu so na spletni strani podjetja zapisali celo: "Preveč ljudi si želi biti naslednji Mint.com in ne naslednji Google. Saj ne, da bi bilo kaj narobe z Mint.com, a nismo zato tu." Mint.com je sicer brezplačna spletna storitev za osebne finance, vrednost družbe pa naj bi znašala okoli 140 milijonov dolarjev.

Odločajo se za varne, že preizkušene ideje
Na letošnjem dogodku je spletne vizionarje Reida Hoffmana, Marca Andreessena, Tima O'Reillyja in druge navdušilo le malo podjetij. Preveč naj bi se jih odločalo za varne, že preizkušene ideje, ali pa si upajo le za kanček spreminjati že obstoječe proizvode. Med svetle izjeme spada podjetje CitySourced, za katero ocenjevalci pravijo, da bo njihova poslovna ideja vplivala na življenja ljudi.

In zakaj si podjetja ne upajo tvegati? Razlog naj bi bil v tem, da naj bi bili na neki točki, kjer so inovativna podjetja uspeh že dosegla. Ostala podjetja pa zaradi pomanjkanja finančnih sredstev, časa in drugih problemov preprosto trenutno niso pripravljena tvegati.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.