Slovenija
0 ogledov

Slaba znamka Slovenije

(Foto: Žurnal24) Žurnal24 main
Agencija Futurebrand je začela meriti moč blagovne znamke posamezne države. Na lestvici pred nami sta tako Hrvaška kot Madžarska.

Ob dejstvu, da blagovne znamke, kot so Nike, Sonny, IBM in podobne, postajajo vse bolj popularne tudi zaradi različnih lestvic, je agencija Futurebrand prišla na idejo merjenja moči blagovne znamke določene države.

Brendirane države naj bi na ta način lažje promovirale svojo ekonomsko vrednost, izdelke in pritegnile več turistov. Države se sicer – kot menijo pri omenjeni agenciji – poleg uvrstitve na njihovo lestvico promovirajo tudi s pomočjo športnikov, kulturnikov, kot tudi ekološko osveščeno politiko oziroma izbiro karizmatične osebnosti za vodjo.

Obama faktor
Lansko leto so imele najmočnejšo blagovno znamko Združene države Amerike, sledili sta Kanada in Avstralija. Četrto, peto in šesto mesto so zasedle Nova Zelandija, Francija in Italija, ki so jim sledile Japonska, Velika Britanija, Nemčija in Španija na desetem mestu.

Združene države so leta 2008 na lestvici zasedle precej slabše mesto, vendar zaradi tako imenovanega Obama faktorja, ki je po svetu vrnil pozitivno stališče do Američanov, so ZDA zasedle sam vrh lestvice.

Hrvati so pred nami
Na našem območju so se precej bolje kot mi odrezali sosedje Hrvati. V kategoriji Srednje in Vzhodne Evrope je Hrvaška zasedla tretje mesto. Pred Hrvati so le Čehi in Bolgari, medtem ko je Sloveija na petem mestu. Pred nami so tudi Madžari.

Kritiki takšnega načina brendiranja držav trdijo, da bi lahko v ocenjevanje vzeli le države s stabilnimi ekonomskimi kazalci, da bi morala biti stabilna tudi njena politika. V Futurebrandu, kjer tovrstne lestvice izdelujejo že pet let, po drugi strani trdijo, da bi brendiranje 102 držav pomagalo, da države ozavestijo tudi tisto, kar so si o sebi izmislile.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.