Slovenija
67337 ogledov

Kaj se dogaja z našo banko? Uporabniki besni, v banki pa molčijo

Profimedia
Nekateri že dva dneva ne morejo uporabljati spletne banke, na banki pa molčijo o vzrokih.

Nekateri uporabniki OTP banke se že dva dneva soočajo s težavami pri dostopu do mobilne in spletne banke mBank@Net ter Bank@Net. Aplikacija pogosto sploh ne deluje, prihaja do napak, posamezne funkcije so onemogočene, potrditveni SMS-ji pa zamujajo tudi do pol ure. V banki so za nas uradno potrdili motnje. Bralci nas opozarjajo, da imajo velike težave pri uporabi banke tudi danes. Jezni so tudi, ker jih je na številko 080 17 70 praktično nemogoče priklicati, da bi dobili dodatna pojasnila. 

Nedostopnost digitalnih programov OTP banke

Z OTP banke so danes sporočili, da "spletna banka za poslovne uporabnike Bank@Net com in mobilna banka mBank@Net com trenutno za večino uporabnikov nista dostopni. Občasno je moteno delovanje tudi mobilne banke za fizične osebe mBank@Net in spletne banke Bank@Net ter Poslovnega Bank@Net".

V OTP so dodali, da nastale težave že odpravljajo. Kot pravijo, bodo stranke ob vzpostavitvi vseh storitev o tem obveščene po ustaljenih kanalih.

Uporabniki poročajo, da je spletna banka nedostopna že dlje časa

Sodeč po obvestilu banke, so se v soboto med 22. uro in 23.59 opravljala vzdrževalna dela na aplikacijah spletne banke, kar bi utegnilo povzročiti težave. Mobilna banka v ponedeljek popoldne ni delovala ali pa je omogočala zgolj delno uporabo – nekateri uporabniki so se lahko prijavili, a jim številne funkcije niso delovale. Mnogi uporabniki poročajo, da jim sistem občasno "zmrzne", da se ne morejo prijaviti v spletno banko ali pa potrditveni SMS nikakor ne prispe.

 | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Na OTP banko smo naslovili tudi vprašanja o tem, ali težave vplivajo na pravočasno izvrševanje plačil, dostop do sredstev in finančne obveznosti uporabnikov. Na to se niso odzvali neposredno, pravijo pa, da "je prednostna naloga čim hitrejša vzpostavitev normalnega delovanja vseh storitev". Prav tako niso želeli pojasniti, kaj je konkretno povzročilo motnje, kako jih odpravljajo, koliko uporabnikov je prizadetih in ali pri odpravljanju težav sodelujejo z zunanjimi izvajalci.

Kaj storiti, če vam spletna banka ne dela?

V času, ko mobilna banka ne deluje, na OTP svetujejo uporabo bančnih storitev preko poslovalnic, bankomatov in pošt. Podaljšali so delovni čas poslovalnic do 18. ure ter kontaktnega centra do 21. ure. Zatrdili so tudi, da bodo vse uspešno oddane plačilne naloge obdelali danes do 20. ure.

OTP banka tako uporabnikom svetuje, da v času motenj:

  • uporabljajo bankomate in poslovalnice (te bodo odprte do 18. ure),
  • opravijo osnovne bančne storitve na poštah,
  • v primeru težav pokličejo kontaktni center na 080 17 70, ki bo odprt do 21. ure.

dezurni@styria-media.si 

Komentarjev 55
  • Avatar Mehičanka76
    Mehičanka76 20:08 15.april 2025.

    Vse želimo imeti digatilizirano, ko pride do težave pa cela panika. Mater, a res folk ni zmožen 2 dneva preživeti brez spletne banke?

  • andrej084 19:31 15.april 2025.

    To ni bila nikoli naša banka, na ja v začetku SKB, potem francoska in sedaj madžarska. Levaki so uničili vse banke, nekatere smo izdatno dokapitalizirali davkoplačevalci, nikogar niso obsodili za slabe kredite, država je šla rakom žvižgat. Nič nimamo, še ...prikaži več tisto kar je ostalo, bo pa šerif pozidal in prodal v Srbijo.

  • Kmodri_ 19:10 15.april 2025.

    Naše banke vodijo banksterji! Npr. NLB, Gorenjska banda...