Več kot 75 odstotkov ameriških srednjih in večjih podjetij že oglašuje na spletu, dobri dve
tretjini pa še vedno uporabljata tradicionalne medije. Avgusta je tako prvič v ZDA uporaba
interneta na področju oglaševanja prekosila uporabo tradicionalnih medijev.
Čeprav podjetja za oglaševanje vse bolj uporabljajo splet, večino proračuna še vedno
namenjajo tradicionalnim kanalom. Svoj proračun je v celoti namenilo spletu le slabih 37 odstotkov
podjetij, kar pa je še vedno 14 odstotkov več kot lani.
Dobra kampanja ne pomeni le spletnega oglaševanja
"Tudi v Sloveniji se podjetja čedalje bolj množično odločajo za oglaševanje prek spleta,"
potrjuje
Erika Kolenc iz AdLINK Medie.
"Pristopi k oglaševanju so različni, saj manjša podjetja ali denimo s.p.-ji nimajo toliko
možnosti kot večja podjetja. Stroški so odvisni od oglaševalca. Velika podjetja dajo na letni ravni
okrog 150 tisoč evrov za spletno oglaševanje, za posamezno kampanjo okrog 15 tisoč. Vendar svoje
kampanje podkrepijo z oglaševanjem na televiziji, plakatih ob cestah, v časopisih," pojasnjuje
Erika Kolenc in dodaja, da se bo verjetno obseg spletnega oglaševanja v prihodnosti še povečal, saj
doseže druge skupine ljudi.
"Manjša podjetja lahko oglašujejo tudi na forumih ali drugih krajih, kamor zahajajo mladi,
medtem ko z oglasi v časopisih in na televiziji dosežejo tudi starejše," zaključuje Kolenčeva.
22
ogledov
Spletno oglaševanje premaguje tradicionalno
Manjša in srednje velika podjetja v ZDA so bolj nagnjena k spletnemu oglaševanju kot prek tradicionalnih medijev. Kako je v Sloveniji, smo preverili pri neodvisnem spletnem posredniku, AdLINK Medii.