Slovenija
1423 ogledov

Tako na ministrstvu pojasnjujejo sodelovanje v oddaji Masterchef Slovenija

masterchef POP-TV-2
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) pojasnjuje namen promocije v kuharski oddaji Masterchef Slovenija.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je oddalo javno naročilo, s katerim želijo promovirati znak "Izbrana kakovost - Slovenija" za sektor mleka, mesa in sadja. Javno naročilo vključuje zakup oglasnega prostora, izvedbo kreativnih zapletov in ostale promocijske umestitve v oddaji Masterchef Slovenija prihodnjo pomlad. Znesek javnega naročila je 199.999,48 evra z DDV.

"Odločitev o zakupu medijskega prostora v kuharski oddaji Masterchef Slovenija je bila sprejeta s strani kmetijskih sektorjev mleka, mesa in sadja (opredeljeni so v Zakonu o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov - ZPKŽP), ki imajo svoje predstavnike v odborih sektorjev (kmetje, Zadružna zveza Slovenije (ZZS), Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS-ŽPI), Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije (KGZS) in ostali predstavniki), in so večinski sofinancerji promocij (60 %)," v odzivu na medijsko poročanje pojasnjujejo na pristojnem ministrstvu.

"Odločitev o zakupu medijskega prostora v omenjeni oddaji je bila potrjena tudi na 7. seji Sveta za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov. Sestavljajo ga predstavniki Zadružna zveza Slovenije (ZZS), Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS-ŽPI), Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije (KGZS) in Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano."

Želijo nagovoriti gledalce kuharskih oddaj

Po sedmih letih, ko so promocije potekale prek televizije, radia, interneta in zunanjega oglaševanja, so se odločili potrošnike nagovoriti tudi prek različnih kuharskih oddaj, dogodkov, tedna restavracij ipd. "Želimo primarno nagovoriti potrošnike, ki so ljubitelji dobre hrane in kuhanja ter širše predvsem segment HORECA-e, saj kmetijski produkti (mleko in mlečni izdelki, meso in mesni izdelki ter sadje in izdelki iz sadja), ki jih skupno promoviramo, sovpadajo prav z vsebinami kuhanja in segmenta HORECA sektorja, torej primarna in poglavitna ciljna publika za ta zakup so prav gledalci kuharskih oddaj, ki so potencialni kupci teh izdelkov," so pojasnili. 

Naročniki so kmetijski sektorji

Promocijo sofinancirajo sektor mleka, mesa in sadja iz namenskih sredstev - prispevka zbranega s strani sektorjev, v skladu z določili ZPKŽP in sprejetih odločitev vseh treh sektorjev, ter zakonsko določenih - integralnih sredstev proračuna, skladno z določbami Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov.

"Torej naročniki so kmetijski sektorji – meso, mleko in sadje ter Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, ki so se skupno odločili za potrebe izvedbe kampanje za sektor mesa, mleka in sadja za zakup medijskega prostora na POP TV, izvedbo kreativnih zapletov in ostale promocijske umestitve v licenčni oddaji "Masterchef Slovenija", katere ekskluzivno pravico predvajanja ima podjetje PRO PLUS d.o.o," so še zapisali na ministrstvu.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.