Slovenija
18 ogledov

Tegob konec v ponedeljek

Dokončna sanacija predora, ki naj bi ga odprli predvidoma že konec tedna, pa bo Žurnal24 main
Na Darsu zagotavljajo, da dela v trojanskem predoru tečejo po načrtu, promet skozi predor pa naj bi normalno stekel v ponedeljek. Škoda bo znana po izdelavi projektne dokumentacije.

Vozniki, ki vsakodnevno izgubljajo živce pri vožnji skozi trojanski predor na poti v Ljubljano in iz nje, si lahko oddahnejo, saj bodo dela trajala le še do konca vikenda, so nam povedali na Darsu. Promet skozi predor pa bo normalno stekel v noči na ponedeljek, tako da se bodo jutranji vozniki lahko že pripeljali skozi predor. V predor ne nameravajo namestiti še kakšne dodatne signalizacije, saj je, kot pravijo, ob nesreči vse delovalo, kot bi moralo.

Na Darsu so pojasnili, da so med četrtkovim pregledom predora ugotovili, da nosilni elementi na območju požarnega dogodka niso poškodovani, ampak gre zgolj za površinske in lokalno omejene poškodbe betonov.

Dars še ni ocenil škode
Poškodbe so večje na električni in strojni opremi, zlasti na delu, ki sega v območje požarnega dogodka. Ocene škode zaradi požara v predoru Dars še ne more posredovati, po podatkih ljubljanske policije pa je v nesreči nastalo za več sto tisoč evrov škode na vozilih in objektih.

Poslanca naveličana čakanja
Poslanca SLS Franc Pukšič in Janez Ribič sta Pahorja in Vlačiča pozvala, da naj nemudoma ustrezno uredita prometni režim na avtocesti Maribor–Ljubljana.

"Nedopustno in nepojmljivo je, da je promet z avtoceste preusmerjen že na Vranskem, predvsem pa je nepojmljivo in neodgovorno, da se promet začasno ne preusmeri na drugi pas avtoceste," sta zapisala v sporočilu za javnost. "Zahtevamo, da če v nedeljo predor Trojane v smeri iz Maribora v Ljubljano ne bo odprt za promet, preuredite trenutno nemogoč prometni režim," sta še dodala.

Izvajalci del so v petek zjutraj, potem ko je v četrtek še ves dan potekalo čiščenje vozišča in betonske obloge na širšem območju mesta požara, takoj pristopili k sanaciji. Dela tako opravljajo na instalaciji razsvetljave, sistemu za avtomatsko detekcijo linijskega javljalca požara in videodetekciji, nato bo sledila še površinska sanacija poškodovanih betonskih površin, ki pa je na samem vozišču precej lokalno omejena le na območje požarnega dogodka.

"Nujno potrebni ukrepi, ki so pogoj za varno obratovanje predora, so predvsem zagotovitev delovanja linijskega požarnega javljalca, sanacija kablov in kabelske police za razsvetljavo v dolžini približno 300 metrov, zamenjava vseh poškodovanih kablov in stropnih svetilk, ureditev kabine za klic v sili ter površinska sanacija udarnih jam in obnova talnih označb na mestu požara," navajajo v Darsu.

Omejitev na 60 kilometrov na uro
Poudarili so še, da je komisija ocenila, da stabilnost in varnost notranje obloge nista ogroženi. Po ugotovitvah te komisije bo po opravljenih potrebnih sanacijskih delih v predoru na lokaciji požarnega dogodka zagotovljena posebna varnost predora v obratovanju pod posebnimi pogoji, kar pomeni omejitev hitrosti na prvih 600 metrov predora na 60 kilometrov na uro.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Rekonstrukcija nesreče

31-letni Madžar je s tovornim vozilom zaradi okvare obstal na vozišču desnega pasu v predoru Trojane. Vanj je s tovornim vozilom najprej trčil 32-letni Slovak, ki je svoje vozilo nato ustavil za predorom, potem pa še 44-letni državljan Bosne in Hercegovine, čigar vozilo je ob tem zagorelo.

52-letnemu Bolgaru, ki je naslednji pripeljal v trojanski predor, je tovorno vozilo uspelo ustaviti, a je za njim prehitro pripeljal 52-letni voznik tovornega vozila iz Slovenije in trčil v tovornjak pred seboj. Podobno se je kasneje zgodilo z voziloma 68-letnega Poljaka in 43-letnega Slovenca – prvi se je zaustavil že pred poškodovanimi vozili, a je nato drugi trčil vanj, oba pa sta se v nesreči laže poškodovala.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.