Slovenija
1 ogledov

Več gostov, a s tanjšimi denarnicami

Blejski hoteli so bili med velikonočnimi prazniki zasedeni od 80- do stoodstotno Žurnal24 main
Turizem. Gostje iz sosednjih držav odkrivajo Bled. Vodijo Italijani. Kljub krizi več za promocijo.

Na Bledu so med velikonočnimi prazniki, s katerimi se je začela poletna sezona, glavnino nočitev ustvarili italijanski, srbski, hrvaški in nemški gostje, kar je tudi posledica okrepljene promocije v sosednjih državah.

Bližina je adut v krizi
“Lanska odločitev za dejavnejšo promocijo na bližnjih trgih se je izkazala za pravilno, saj glavnina letošnjih nočitev pripada prav našim sosedom. Bližino smo izpostavili tudi v naših promocijskih akcijah,” je v torek za Žurnal24 povedala Eva Štravs Podlogar, direktorica Turizma Bled, ki je zadovoljna z nočitvami med prazniki.

V letošnjih prvih treh mesecih so na Bledu imeli 57 tisoč nočitev, kar je za 18 odstotkov več kot lani.

“To je sicer lahko razlog za optimizem, vendar pa je kupna moč gostov močno padla. Kljub temu ne smemo popuščati pri kakovosti storitev in prav zaradi krize moramo več denarja nameniti trženju,” je dejala Štravs Podlogarjeva. Letos bodo za promocijo namenili 113 tisoč evrov, za prireditve pa 123 tisoč.

Britancev pol manj
V zadnjem letu se je na Bledu zelo spremenila struktura gostov; Britance so na prvem mestu zamenjali Italijani, ki so ustvarili za kar 36 odstotkov nočitev več, medtem ko se je obisk Britancev prepolovil; na Bled pa so se vrnili srbski gostje. “To je posledica ukinitve vizumov in dobre odločitve naše zunanje politike,” je pojasnila Štravs Podlogarjeva, ki pa je kritična do neprilagodljivosti letalskih družb. Kljub dobremu obisku gostov iz sosednjih držav pa na Bledu ne smejo zanemariti oddaljenih trgov, kot so ameriški, japonski, izraelski in britanski.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.