Slovenija
10 ogledov

Večina TV kupi za 400 evrov

Kupovanje televizije Shutterstock
Ob menjavi. Pazite, da bo imel novi televizor priključke za vse naprave, ki jih že imate. Polno visoko ločljivost podpirajo skoraj vsi novi televizorji. Statistika. Trend je povezava televizorja z internetom, a bistvena “aplikacija” ostaja TV-program.

“Kupci še vedno najpogosteje izberejo televizor z diagonalo 81 centimetrov, vse bolj pa raste prodaja televizorjev diagonale 101 centimeter,” pravijo v Big Bangu. Povprečna cena prodanega televizorja v Sloveniji je po njihovih podatkih približno 400 evrov.

Naj podpira polni HD!

Ponudniki TV-vsebin svetujejo, da kupite TV-sprejemnik, ki podpira polno visoko ločljivost (HD) (1.920 × 1.080 pik), pri Amisu pa dodajajo, da je za IPTV “priporočljivo, da ima televizor tudi pospeševalnike, ki dodatno izravnajo nepravilnosti pri kompresiji slike”.

Pri televizorjih je na žalost tako kot pri večini tehnoloških naprav; hitro zastarijo in tisti najbolj izpopolnjeni niso poceni. Morda se bo slišalo smešno, vendar za večino ljudi je vse pomembnejši videz televizorja, šele nato se odločajo na podlagi drugih tehničnih podatkov,” ugotavlja Marjan Kodelja, odgovorni urednik revije Moj Mikro.

Prevelik zaslon ni dober!

Pri izbiri je po njegovem mnenju najpomembnejša velikost zaslona; izbiramo ga glede na razdaljo, s katere bomo televizijo gledali. Televizijo je pri zaslonu diagonale 81 centimetrov priporočljivo gledati z razdalje od 1,1 do 1,5 metra, pri zaslonu diagonale 106 centimetrov pa z razdalje od 1,4 do dva metra. Naslednja odločitev se tiče tehnologije zaslona (LCD ali plazme, ki jih je na trgu sicer vse manj). Pri hitrosti osveževanja je bolje, da je čim hitrejša, ni pa to vedno neposredno povezano s kakovostjo slike.

“Ločljivost je manj pomembna, ker je pri večini televizorjev 1.080 pik; če je ta manjša, naj se kupec sam odloči, ali mu to ustreza,” pravi Kodelja.

V Big Bangu glede na smernice v proizvodnji televizorjev sklepajo, da si kupci želijo “televizor, ki je povezan z internetom ter omogoča uporabo spletnih aplikacij, kot so Skype, YouTube in Facebook, in brskanje po spletu”. Kodelja pa dodaja, da bo po vseh napovedih ključna “aplikacija” na televizorju ostal TV-program.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.