Slovenija
20 ogledov

Vinotoči premalo tržijo

Slokanova in Johann Dreisiebner sta si ogledala razstavo upodobitev sort vinske Žurnal24 main
Turizem. Najti proizvode, ki bi povečali obiskanost in zaslužek.

“Naš vinski turizem je razvit, a v primerjavi z avstrijskim pri enaki kakovosti vina ne dosegamo takšnega prometa, kot ga sosedje. Ponudnike želimo povezati in najti skupne produkte, ki bi jih lahko obojestransko tržili,” o namenu dveletnega mednarodnega projekta Vino Cool – vino, kultura, kulinarika pove Majda Slokan z Zavoda za turizem Maribor, ki v projekt povezuje pet slovenskih in enega avstrijskega partnerja.

“Pomemben člen so pridelovalci vin, ki proizvode ustvarijo in jih lahko ponudijo. S tem pa vplivajo na kulinariko in pokrajino vinorodnega območja,” poudarja Johann Dreisiebner iz projekta Weinland Steiermark. Dodaja, da se projektu niso pridružili zaradi konkurence, saj imamo poleg skupnih značilnosti tudi vsak svoje posebnosti.

Trženje namesto promocije
“Težava naših vinotočev je, da so odprti samo ob koncu tedna in niso dostopni, kadar imajo koline ali trgatev. Odločiti se moramo, ali se bomo tega lotili ali ne. Zato pripravljamo izobraževalne delavnice, kjer se bodo vinogradniki srečali in si izmenjali primere dobrih praks,” pojasnjuje Slokanova in opozarja, da bo treba narediti preskok iz promocijskih v trženjske dejavnosti. “Skozi štiri teme, to so vino in arhitektura, stara trta, klopotec ter ekološka pridelava bomo razvili tržne proizvode, ki jih bomo predstavili tudi na spletu,” zaključi Slokanova.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.