Slovenija
39 ogledov

Voznike je strah za službe

Intereuropa Barbara Milavec
Šef Intereurope Transporta: Res prodajamo tovornjake, a le tiste, ki so ekološko neustrezni.

“Bojimo se, da gre tudi Intereuropa Transport po poti Viatorja & Vektorja, ki je pristal v stečaju, vozniki pa na zavodu,” nas je zaskrbljen v imenu zaposlenih poklical eden od delavcev v podjetju. V četrtek je namreč 340 delavcev Viator & Vektor Logistike prejelo odpovedi delovnega razmerja, še okoli sto pa naj bi jih odpoved prejelo prihodnji teden.

Delavci Interevrope Transporta na drugi strani pravijo, da vodstvo ne ukrepa in da od njega ne dobijo nobenih konkretnih informacij. Družba naj bi vsak mesec pridelala okoli 120 tisoč evrov minusa, trdijo. O vsem tem naj bi opozorili tudi vodstvo mame, to je Intereuropo, a se na to ne odziva. Plače sicer še dobivajo redno, potne stroške pa Intereuropa Transport že nekaj časa izplačuje v dveh delih. Pred kakšnimi 14 dnevi naj bi v podjetju odpustili menda še deset voznikov in nekaj režijskih delavcev. Ali se bliža stečaj družbe, pa jih skrbi predvsem, ker vodstvo razprodaja vozni park, pove sogovornik.

Nismo odpuščali

Predsednik uprave Bojan Novak težavnih razmer ne zanika. “To so hudi časi,” potrdi. Odgovoru, ali na mesec res pridelajo omenjeno izgubo, se izogne z besedami, da rezultat niha iz meseca v mesec. Zanika pa, da bi družba letos odpuščala ali se trenutno na to pripravljala. Razlog za prodajo 15 tovornjakov je njihova “ekološka spornost” za vožnje po Evropski uniji, pove. Na vprašanje, kdo jih bo torej sploh kupil, omeni interesente iz Azije, Afganistana in Uzbekistana. A prizna, da tu gotovo veliko ne bodo iztržili, in zatrdi, da jim še vedno ostaja 110 vozil, ki niso naprodaj.

Pogajanja s sindikati

Sicer pa potrdi, da se uprava s sindikatom pogaja o reševanju težkih finančnih razmer v podjetju. Na mizi sta dva predloga, a noben ne gre v smeri prisilne poravnave ali stečaja, pravi. Kljub temu prisilne poravnave ne izključuje, saj je vse odvisno od obsega poslov in plačilne sposobnosti kupcev. Za zdaj pravi, da bodo razmere “reševali z dezinvestiranjem” – to je prodajo nepotrebnega premoženja. Kaj to poleg od deset do 15 ekološko neustreznih in približno deset let starih tovornih vozil obsega, pa ni želel razkriti.

Komentarjev 4
  • privat 13:17 26.september 2011.

    zakaj ne obišče državna služba za davke to firmo in jo lahko samo prepišejo kot državna firma. Od te Slovenije in pravnega sistema te države mi je že slabo...Kaj obstaja vsak kaplica poštenosti v tem Slovenskem morju??? Ne neobstaja!!

  • Sergio Urbas 10:18 24.september 2011.

    ŽALOSTNO!! PRODAJAJO TUDI VOZILA Z EURO 5 MOTORJI !! IN ODPUŠČAJO.

  • GG 06:55 21.september 2011.

    križar, INTEREUROPA TRANSPORT JE IMELA ŽE PRED LOVŠINOM SLABE REZULTATE. ŽE TAKRAT SO ŽELELI ODPUŠČATI, NATO SE JE PO PADCU JANŠEVE VLADE ZAMENJALO TUDI VODSTVO V INTEREUROPI D.D. IN INTEREUROPI TRANSPORT D.O.O.. SICER JE SMEŠNO KAKO SE TA NOVAK DELA ...prikaži več NEUMNEGA GLEDE ODPUŠČANJA ZAPOSLENIH. JAZ BI MU DAL MEDALJO ZA TAKO DOBRO SPRENEVEDANJE. SPOMINJA ME NA PAHORJA - JE MARIONETA. IMA SE ZA MANAGERJA, DEJANSKO PA SPREJEMA ODLOČITVE NEKDO DRUG.