Ameriško spletno podjetje
Yahoo je sklenilo sporazum z
Googlom, po katerem bo Yahoo uporabljal oglaševalsko tehnologijo najpopularnejšega
iskalnika na svetu. Po dogovoru se bodo Googlovi oglasi pojavljali med nekaterimi Yahoojevimi
rezultati iskanja v ZDA in Kanadi. Sodelovanje bo trajalo tri leta, z možnostjo podaljšanja do
deset let, če se bodo na Yahooju odločili za obnovo sporazuma. V Yahooju predvidevajo, da jim bo
posel z Googlom prinesel tudi do 800 milijonov dolarjev dodatnih prihodkov na leto.
V Googlu so zatrdili, da za dogovor ne potrebujejo dovoljenja regulativnih organov, vendar se
izvrševanje dogovora lahko zavleče tudi do tri mesece in pol, saj želijo dati ameriškemu sodišču
možnost, da zadevo preuči. Po trditvah poznavalcev bo sporazum pritegnil pozornost ameriških
organov za varstvo konkurence.
Yahoo se je za sodelovanje z Googlom odločil po neuspešnih pogovorih z Microsoftom, ki je
želel od Yahooja kupiti le del podjetja (spletni iskalnik). Yahoojeve delnice so pred objavo namere
o sodelovanju z Googlom padle na 22,5 dolarjev na delnico, kar je največ, odkar je ponudnik
programske opreme v januarju za delnico ponudil 31 dolarjev. Preden je Microsoft naznanil 47,5
milijarde dolarjev (30,73 milijarde evrov) vredno namero za prevzem, je bilo za delnico Yahooja
treba odšteti 19,18 dolarja.
13
ogledov
Yahoo in Google sklenila dogovor
Spletna giganta Google in Yahoo sta se dogovorila, da bo Google oglaševal na Yahoojevem spletnem brskalniku.