Slovenija
35 ogledov

Za PR 120 tisoč evrov

Snaga Anže Petkovšek
Javno podjetje Snaga plačuje agencijo Mayer McCann za "kreativne in oblikovalske storitve ter storitve na področju odnosov z javnostmi".

Snaga, ki je imela lani 2,3 milijona izgube, aprila pa je povišala cene odvažanja odpadkov, bo 62 tisoč evrov plačala agenciji Mayer McCann, in sicer za "kreativne in oblikovalske storitve ter storitve na področju odnosov z javnostmi“. Spomnimo, da smo najprej zapisali, da so za ta posel plačali 120 tisoč evrov, ker nam ne v Snagi ne v agenciji Mayer McCann niso konkretno odgovorili, kolikšna je vrednost posla, ampak so nam le poslali povezavo na razpisno dokumentacijo, kjer je zapisana številka 100 tisoč evrov brez DDV.

Zunanje izvajalce je prek javnega naročila najela za storitve, ki jih svetovalka za odnose z javnostmi ali kdo drug znotraj Snage ne zna ali ne zmore opraviti sam, pravijo v javnem podjetju. Agencija bo tako oblikovala publikacije, tabele, nalepke, izdelala ilustracije, spletne pasice, zakupila prostor v medijih in zagotovila profesionalne fotografije. V Snagi so prepričani, da bo Mayer McCann zagotovil tudi objave v medijih, ki jih sami ne bi mogli.

"Hišna" agencija je dobila manj

Spomnimo, da je imela Snaga do letos "hišno" agencijo, ki je zanjo opravljala omenjene storitve. Studio 3S je od leta 2002 do lani s Snago podpisal osem pogodb za podobne storitve v skupni vrednosti 265 tisoč evrov (brez DDV); največ je bila vredna zadnja v višini 72 tisočakov, medtem ko prejšnje niso presegale 40 tisoč evrov. To pomeni, da Snaga največ denarja za storitve na področju odnosov z javnostmi "zapravi" od takrat, ko imajo zaposleno svetovalko za odnose z javnostmi – konec leta 2011 so namreč zaposlili Nino Sankovič, ki je bila prej zaposlena v Studiu 3S. V Snagi to pripisujejo največjim spremembam v zgodovini podjetja: "Tudi obseg komuniciranja teh sprememb je posledično neprimerno večji, kot je bil prej." Kot so v podjetju še enkrat poudarili, je "obseg sprememb pri sistemu ravnanja z odpadki kot obseg (svetovalkinega) komuniciranja z uporabniki, mediji ipd. od začetka leta 2012 do sredine 2013 naprej neprimerljivo večja kot kdaj koli prej. To pa je razlog, da je Snaga v tem obdobju potrebovala tudi večji obseg storitev, ki so omogočile, da so bili uporabniki s spremembami seznanjeni in so dobili vse potrebne informacije."

Komentarjev 7
  • Alja Senica 10:38 07.avgust 2013.

    Članku manjka ta glavna informacija. Svetovalka in Snagin šef sta že dalj časa par, mogoče je svetovalka zasedena z drugimi uslugami in zato rabi Snaga zunanje PR usluge....

  • Mrcina 18:14 23.julij 2013.

    Hmm...dragoooo...jaz bi znala svetovati veliko ceneje :)

  • Bozidar.Frelih 07:42 23.julij 2013.

    Podjetje ki ima monopol da toliko na odnose z javnostjo? Pranje denarja.