Če bo LPP zaprosil za podaljšanje mestnih prog v predmestju, se bo s tem moral strinjati tudi novi lastnik.
Tina Bučić iz direkcije je pojasnila, da zakon o prevozih v cestnem prometu določa, da se javni linijski prevozi v mestnem prometu opravljajo znotraj naselja, le izjemoma in v manjšem obsegu pa lahko tudi s sosednjimi naselji, če je to zaradi dnevne migracije ljudi v večje mesto potrebno, če ne posega v izvajanje javnega linijskega prevoza potnikov in če občina za to pridobi dovoljenje.
DRSC za primere, kot je Škofljica, kjer imajo koncesije za izvajanje javnega potniškega prometa tudi drugi koncesionarji, ni prejela še nobene vloge za podaljšanje prog mestnega prometa LPP. “Če bi takšno vlogo prejeli, bo najprej treba pridobiti soglasje vseh obstoječih koncesionarjev, ki izvajajo prevoze na tem področju. To je še posebej pomembno, če gre za linije, kjer so prihodki od prodaje vozovnic sorazmerno visoki oziroma linije profitabilne,” je dodala Bučićeva.
Pod enakimi pogoji
Če bo do prodaje primestnega prometa, prenešenega iz javnega podjetja LPP na Bus, res prišlo, bo po napovedih DRSC novi koncesionar vozil na linijah po voznih redih kot sedaj vozi primestni LPP oziroma pod enakimi pogoji kot drugih 44 koncesionarjev.