Slovenija
75 ogledov

Začetek zimskih razprodaj

(Foto: Saša Despot)
1/16
Žurnal24 main
Prvi delovni dan po novem letu trgovci začenjajo z razprodajami. Večina trgovcev bo izdelke ponujala po od 30 do 50 odstotkov nižjih cenah.

Vodja trgovine Hervis v ljubljanskem BTC Stanko Kreslin je za zurnal24.si dejal, da so z obiskom na prvi dan razprodaj zelo zadovoljni. Kupci največ povprašujejo po zimski opremi, predvsem smuči, pancerjev in obutve. Kot je dejal Kreslin ne gre za razprodajo ampak predvsem za znižanje. Tako je mogoče izdelke kupiti tudi do 50 odstotkov ceneje.

Tina Frlič iz ljubljanske blagovnice Galerija Emporium pa je za naš portal povedala, da so z obiskom zadovoljni, ne beležijo pa večjega navala kupcev. Kot je dejala sogovornica takšnemu stanju lahko botruje tudi dejstvo, da so izdelke znižali že pred novim letom. Frličeva sicer opaža, da je med kupci tako kot pri poletnih razprodajah zaznati manj zanimanja tudi za zimske razprodaje.

Da je obisk razprodaj zaradi predrazprodajnih in prazničnih popustov vsako leto manjši, so za zurnal24.si dejali tudi v Sportini. "Za nas je prvi dan razprodaj za enkrat v skladu s pričakovanji, beležimo podobno prodajo kot prejšnje leto in pričakujemo, da bo promet ob koncu januarja podoben lanskemu," so zapisali v Sportini.

Obiska pada iz leta v leto
Obisk zimskih razprodaj sicer iz leta v leto pada, na kar vplivajo decembrski popusti.

Objava o uvedbi razprodaje mora vsebovati podatek o vrsti blaga, odstotku znižanja in času trajanja tovrstne razprodaje. Blago, ki je na razprodaji, mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno.

Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji.

Poostren nadzor tržne inšpekcije
Tržna inšpekcija bo v času zimskih posezonskih razprodaj ugotavljala spoštovanje zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, zlasti z vidika zavajajočega oglaševanja.

Na tržnem inšpektoratu opozarjajo potrošnike, da je treba pri pravicah potrošnika v zvezi z vračanjem ali zamenjavo izdelkov razlikovati med zahtevki zaradi napake na izdelku in željami potrošnika po zamenjavi izdelka, ki mu ni več všeč oziroma si je premislil in ga želi vrniti ali zamenjati.

Ko izdelek nima napake, prodajalec takšnega izdelka ni dolžan zamenjati ali vrniti plačane kupnine, razen če je to obljubljal.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.