Slovenija
2 ogledov

Zaradi žaljivk ob 3000 evrov

Sašo Hribar Anže Petkovšek
Radijski voditelj Sašo Hribar bo moral nekdanjemu odgovornemu uredniku razvedrilnega programa TV Slovenija Petru Radoviću zaradi zbadanja in posmehovanja plačati tri tisoč evrov odškodnine.

Imitator, satirik, radijski in televizijski voditelj Sašo Hribar je v oddaji Hri-bar in v intervjujih za različne medije Petra Radovića označeval za "tampon cono" oziroma "turbo anus", človeka brez časti, ugleda in ponosa, ki le izpolnjuje ukaze nadrejenih, za homo erectusa, človeka brez hrbtenice in podobno.

Uprl se je s satiro
Hribar je na sodišču pojasnil, da je le javno in na satiričen način izrazil nestrinjanje z Radovićevim načinom dela. Po navodilih nadrejenih je, kot piše Dnevnik, namreč njegovo oddajo cenzuriral ter jo nato še premaknil v poznejši in precej manj gledan termin.

Za "turbo anus" je Hribar dejal, da je le okrajšava za besedo anonimus, to je anonimen človek, ki širi turbokulturo po Sloveniji.

Petar Radović | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Sodišče se s tem ni strinjalo. Kot je zapisano v sodbi, povprečen človek te besede ni mogel razumeti na takšen način. "Beseda anus pomeni zadnjik ali končni del prebavne cevi, ne pa tisto, kar je skušal prikazati toženec. Pomen te besede je tak, kot je zapisan - 'turbo anus'. Pomeni le 'turbo zadnjik'," je navedla sodnica in dodala, da je takšna kritika nedvomno žaljiva.

Enako po mnenju sodišča velja za označevanje Radoviča za "homo erectusa". Oznaka res morda kaže na že pokončno hodečega prednika človeka, a je ta vendarle nekaj razvojnih stopenj pred homo sapiensom kot mislečim človekom, je ocenilo sodišče.

Radović je najprej zahteval 15.000 evrov, ker pa je Hribar z izjavami nadaljeval, je tožbo zvišal na 21.000 evrov. Sodnica je ocenila, da je šel Hribar res odločno predaleč in odškodnino odmerila na tri tisočake, Hribar pa bo moral plačati tudi 875 evrov radovićevih pravdnih stroškov. Sodba še ni pravnomočna.