Slovenija
14 ogledov

Zaslužek po 11 letih

Na nekaterih lokacijah v središču mesta so že začeli postavljati prve terminale Žurnal24 main
Mestno kolo. V sklopu tega projekta je Europlakat dobil 360 oglasnih panojev v MOL za 15 let.
Mestno bo izpodrinilo Ljubljansko kolo
Ljubljansko kolo. Dozdajšnji plačljivi sistem izposoje koles v Ljubljani bodo verjetno ukinili, ko bo začel delovati sistem Mestno kolo, napovedujejo v Turizmu Ljubljana.
Mestno kolo. Uporabniki si bodo lahko kolo izposodili na enem od 30 postajališč s 300 kolesi, ki bodo razporejena po širšem središču mesta, med seboj pa bodo oddaljena približno 400 metrov. V smeri Šiške bo zadnja postaja v bližini Kina Šiška, v smeri Bežigrada malo pred obvoznico, v smeri Most pri tržnici, v smeri Trnovega pri Špici in v smeri Viča pri Iliriji. Sistem temelji na brezplačni izposoji koles, ker 95 odstotkov voženj traja manj kot uro, kažejo podatki z Dunaja. Prva ura izposoje bo namreč brezplačna, druga bo stala en evro, tretja dva evra, vsaka nadaljnja ura pa štiri evre. Sistem izposoje koles predvideva registracijo, za katero bo uporabnik potreboval urbano in zanjo plačal tri evre na leto.

“Dogovor vključuje oglasne panoje, ki jih ima Europlakat že postavljene na javnih površinah v Ljubljani (teh je 220, op. a.), in 140 novih oglasnih panojev, ki bodo postavljeni ob mestnih vpadnicah,” v Europlakatu odgovarjajo na vprašanje, koliko oglasnih površin bodo dobili v zameno za vzpostavitev in upravljanje sistema izposoje koles v Mestni občini Ljubljana (MOL). Ta bo predvidoma zaživel maja.

Stal bo 15,3 milijona
Na občinskem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet dodajajo, da je 140 lokacij za svetlobne vitrine, ki jih je dobil Europlakat, na javnih površinah, ki so v lasti občine.

MOL in Europlakat sta sicer pogodbo o javno-zasebnem partnerstvu (JZP) sklenila za obdobje 15 let, kar se nanaša na sistem izposoje koles in trženje oglasnih površin. Prek teh se bo projekt tudi financiral. Stroški vzpostavitve sistema so 1,8 milijona evrov, stroški delovanja in vzdrževanja sistema pa bodo na letni ravni dobrih 900 tisoč evrov, napovedujejo na MOL. To pomeni, da bo projekt Europlakat stal 15,3 milijona evrov. Načrtujejo, da se jim bo investicija povrnila v 11 letih.

Občina bo v projektu s 55 tisoč evri financirala napeljavo optične in električne infrastrukture do terminalov na postajališčih koles.

Prek JZP do novih lokacij

Pogovori o sklenitvi posla med MOL in Europlakatom so potekali eno leto, saj se je razpis, na katerega se je prijavil le Europlakat, končal že marca lani. Občina je morala pred podpisom pogodbe spremeniti odlok o oglaševanju, ki po novem dopušča dodelitev lokacij za oglaševanje mimo javnega razpisa, v okviru JZP.

Na vprašanje, kolikokrat so že spreminjali kak odlok, da bi izvedli posel, kot so zdaj z Europlakatom, na MOL odgovarjajo: “Odlok ni bil spremenjen zaradi JZP, ampak je bilo treba stari odlok prilagoditi novi zakonodaji.” Avgusta lani, ko smo jih spraševali, ali so pogajanja z Europlakatom glede projekta Mestno kolo že končana, pa so odgovorili, da se bodo postopki glede tega projekta nadaljevali šele, ko bo sprejet nov odlok o oglaševanju.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.