Slovenija
11 ogledov

Zaton drugega življenja

Second Life je imel na vrhuncu štiri milijone aktivnih igralcev. (Foto: Second L Žurnal24 main
Še veste, kaj je Second Life? Nekdanji veliki internetni hit je danes po mnenju mnogih že na poti v internetno ropotarnico.

Virtualni svet Second Lifa je zaživel junija 2003. Vanj se lahko vključi kdorkoli, si ustvari svoj profil, tako imenovani avatar, in nato komunicira z drugimi virtualnimi igralci, virtualno nakupuje z virtualnim denarjem, se virtualno zabava na zabavah ...

Na višku priljubljenosti leta 2007 je imel kar štiri milijone igralcev in praktično ni minil dan, da se ne bi pojavljal v (resničnih) medijih. Prav iz tega razloga je veljal za zlato jamo, ki so ga želeli izkoristiti prav vsi, gospodarstvo in politika. Tako so največje svetovne družbe kar tekmovale, katera bo prva odprla virtualno trgovino v Second Lifu, pridružila pa so se jim veleposlaništva držav in pisarne medijskih družb, kot je Reuters, ki so poročale o dogajanju v "drugem življenju".

Nato pa je sledil padec, mediji so se Second Lifa naveličali, omenjanje v medijih je strmo padlo, prišla sta Facebook in Twitter s svežimi in bolj domiselnimi idejami. Različna predstavništva se zapirajo druga za drugo, tudi najbolj zagreti igralci so sčasoma ugotovili, da večino časa v Second Lifu samo blodijo naokoli in se pogovarjajo z naključnimi čudaki, poroča BBC.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Zakaj usiha?

Second Life po mnenju strokovnjakov ni uspel potegniti ločnice, ali želi biti predvsem igra ali predvsem družabno omrežje. Ne eno ne drugo mu ne uspeva najbolje, Facebook je tako po prepričanju številnih precej boljši za navezovanje in nadgrajevanje stikov. Prav tako Second Life za razliko od drugih popularnih omrežij še ni iznašel pravega odgovora na potrebe mobilnih množic, ki želijo biti prek vse bolj prisotnih pametnih telefonov stalno "on-line". Pri tem ga tepe predvsem za telefone še vedno prezahtevna grafika.

A pri Linden Labsu, avtorju Second Lifa, ostajajo optimistični. Pripravljajo nove rešitve in se zanašajo na podatke, da se je od lanskega do letošnjega septembra prvič vpisalo 23 odstotkov novih igralcev, vsak mesec pa se v povprečju še vedno prijavi milijon uporabnikov. Vztraja še tudi okoli 1.400 gospodarskih družb.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.