Letošnje zimske razprodaje so zelo uspešne zaradi hladnega vremena v tem obdobju in velikega obiska hrvaških, italijanskih ter angleških kupcev.
Razprodaje so bile uspešnejše v tistih prodajalnah, kjer je bilo znižano vse blago in ne samo
posamezne skupine blaga. Decembrska in januarska prodaja v primerjavi z enakim obdobjem leto prej
ne odstopa bistveno. V Trgovski zbornici zaznavajo spremembe pri nakupnih navadah kupcev. Slovenski
kupec je že v osnovi racionalen kupec, v zadnjem obdobju pa zaznavajo tudi večjo cenovno
občutljivost in s tem večje poseganje po ponudbi izdelkov, ki so v akciji.
V Mercatorju opažajo |
|
da kupci kupujejo bolj preudarno, kombinirajo različne kakovostne in cenovne razrede izdelkov in
več kupujejo v akcijah.
|
V Sportini so z razprodajami zadovoljni. Kupci so posegali po vseh blagovnih skupinah različnih blagovnih znamk. "Ne moremo reči, da so kupci posegali bolj po cenejših kot dražjih znamkah," so povedali v Sportini. "Z letošnjo zimsko razprodajo smo zelo zadovoljni, saj je prodaja močno presegla ne samo lansko temveč tudi načrtovano prodajo," so zadovoljni v Hervisu. Rezultati letošnje razprodaje so v Emporiumu podobni kot lani. Letos so prodali največ debelih oblačil kot so bunde in plašči.
Zimske razprodaje glede na pravila trgovinske zbornice še vedno trajajo. Njihovo najdaljše možno obdobje je 60 dni.