Slovenija
14 ogledov

Zlate kure ne prodaja

“Govorice, po navadi neutemeljene, so očitno temelj dogajanja v tej državi,” na Žurnal24 main
Marina Portorož. Bojan Petan zanika namero o prodaji, kot pravi, ene od najuspešnejših družb v državi.
3,1 milijone evrov dobička je imela Marina lani.

Načrti. Sredi aprila se je pri piranskem županu Petru Bossmanu oglasil Bojan Petan, eden od najbogatejših Slovencev, ki je sicer nekaj dni prej tudi uradno napovedal lastniški prevzem portoroške marine.

Petan, sicer prvi mož Term Čatež, zanika špekulacije, da to portoroško družbo, ki jo sicer z nekaj več kot 73-odstotnim deležem upravljalsko že obvladuje, zdaj še lastniško prevzema zato, ker načrtuje njeno prodajo. Cilj prevzema je po njegovih trditvah le pridobitev vseh delnic.

Petan zanika tudi, da bi bil v stikih s kakšnimi investitorji oziroma morebitnimi kupci. “Terme Čatež niso v nobenih dogovorih o prodaji delnic Marine Portorož. Razvojne načrte bo družba z lahkoto financirala sama, saj gre tako po bilanci stanja kot po izkazu uspeha za eno od daleč najuspešnejših slovenskih gospodarskih družb,” dodaja.

Lansko poslovno leto je sicer Marina končala z okoli 3,2 milijoni evrov dobička.

Portorož po poti Čateža
Projekt. Po informacijah iz vrst nadzornikov se družba ni odrekla že pred leti predstavljenim načrtom projekta Marina City, v sklopu katerega bi tudi v Portorožu zgradili bazenski kompleks po vzoru Term Čatež. Te so sicer na Obali med drugim tudi lastnice Aquaparka Žusterna pri Kopru, ki je tamkajšnji največji vodni park. Portoroška marina trži skupaj kar 1.855 privezov.

Dogovora se niso držali
Razvojni načrti, ki naj bi jih po Petanovih besedah torej z lahkoto financirali sami, so težki kar 15 milijonov evrov. Gre pa za ureditev dodatnih privezov v akvatoriju. Marina lahko namreč zdaj sprejme le plovila dolžine do 24 metrov in z ugrezom do 3,5 metra.

Glede na trend povpraševanja po privezih za večja plovila pa si že nekaj let zaman prizadeva razširiti morski akvatorij in tako zadovoljiti tudi zahteve prestižnejših strank. Povpraševanje, predvsem Italijanov, po privezih večjih jaht se zlasti poveča v poletnih mesecih, ker pa teh nimajo, jih pošiljajo na hrvaško obalo.

Kje tiči jabolko spora
Prejšnja občinska oblast s Tomažem Gantarjem na čelu je uresničitev teh načrtov preprečila. Razlog so bila nesoglasja, ki so nastala pri urejanju odnosov med lokalno skupnostjo in marino – zapletlo se je, ko je prišlo na dan, da je marina nekaj svojih objektov z apartmaji na lastno pest zgradila delno kar na občinskih parcelah.

Zagato so nato poskušali rešiti z dogovorom z občino o ureditvi teh spornih gradenj prek menjave zemljišč, a ga marina ni spoštovala. Koprski kriminalisti so zaradi mahinacij pri gradnji omenjenih apartmajskih objektov že vložili ovadbe.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.