Slovenija
47 ogledov

Žurnal24 in Žurnal rasteta najhitreje

Žurnal24 main
Vsi splošnoinformativni dnevniki so bralce izgubili, razen Žurnal24. Tudi tednik Žurnal je utrdil svoj položaj in je četrti najbolj bran časopis v državi.
 
 

Dokazujemo, da imajo dobri časopisi prihodnost. Hvala vsem bralcem.

Goran Novković, odgovorni urednik Žurnala24

 
Časnik Žurnal vsak teden prebere 368 tisoč ljudi, kar je 11 tisoč več kot ob prvem polletju lani, in je četrti najbolj bran časopis v državi. Žurnal pa je, če bi se strogo držali pravil statistike, najbolj bran časopis v državi, skupaj z Nedeljskim dnevnikom (388 tisoč bralcev), Pilotom (387 tisoč) in Vikendom (372 tisoč), je povedal Andraž Zorko , direktor raziskav v Valiconu, ki je izvajalec NRB. Tudi v tej skupini je le Žurnal pridobil bralce – vsako soboto ga prebere 368 tisoč ljudi, preostalim je branost upadla.

Nedeljski dnevnik in Pilot imata 22,7-odstotni doseg, a je za obe izdaji časopisne hiše Dnevnik padec branosti značilen. Kar ne velja za tretjeuvrščeni Vikend , čeprav je nacionalna raziskava branosti, ki se izvaja v okviru SOZ, tudi tu zabeležila manj bralcev.

Na lestvici najbolj branih izdaj ni sprememb, so si pa te precej bližje kot v predhodnem valutnem obdobju. Če je bila prej razlika med prvim in petim še dobrih pet odstotkov, je zdaj le še dva odstotka. Razlike med prvim in četrtim mestom, na katerem je Žurnal, niso statistično značilne. Je pa značilno padla branost brezplačniku Dobro jutro , ki je izgubil 34 tisoč bralcev.

Tudi Žurnalov dnevni brat Žurnal24 je pridobil bralce; ima jih 212 tisoč, ob zadnjem merjenju jih je bilo 11 tisoč manj. Vsi drugi splošnoinformativni dnevniki so bralce izgubili. Še posebej velik padec je doživel Večer, kar za 22 tisoč bralcev.

Branost je upadla vsem skupinam časopisov, razen brezplačnikom. ˝Reči, da imajo ljudje manj denarja, da pa seveda še vedno radi berejo, bi bilo preveč poenostavljeno,˝ meni medijski strokovnjak Marko Milosavljevič . Padec branosti je trend tudi v tujini in za to je gotovo “ kriv” tudi internet. Pri brezplačnikih za padec branosti ni ekonomskega razloga, dodaja.



Neeodvisnost in informacije
A pri rasti branosti Žurnala24 gotovo ne gre le za ekonomski razlogω ˝Brezplačnost še ni rešitev za uspeh časopisa, gotovo pa je pomemben dejavnik. Občinstvo se zaveda, da je to neodvisen medij, ki ga zanima medij kot tak in nima zadaj svojih političnih ali drugih ciljev. Če ponudi večino informacij za tisti dan, je to precejšnjemu krogu ljudi povsem dovolj,˝ je pokomentiral Milosavljevič.

Vse bolj bran tudi naš spletni portal
Spomnimo, da je tudi spletni portal na zadnjem, jesenskem merjenju obiskanosti spletnih strani MOSS, dosegel lep rezultat, saj je raziskava pokazala, de je četrti najbolj obiskani medijski portal v Sloveniji in na prvem mestu med portali časnikov. Več preberi tukaj !
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.